Avatar billede marya Nybegynder
07. maj 2001 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Starthjelp til HTML Help Workshop

Jeg skal begynne å bruke dette og trenger litt starthjelp.
Har Windows 2000.
Avatar billede michael_b Nybegynder
08. maj 2001 - 10:19 #1
Det er jo ikke meget du siger - men vi kan da alle bruge lidt start hjælp fra tid til anden.

Du har 2 muligheder.

1. udtrykke dig lidt klarere. Hvad er det du vil og hvor er dit problem.

2. gå til din lokale boghandler og køb en grundbog om HTML - forsøg evt. amazon.com

mvh
Avatar billede marya Nybegynder
08. maj 2001 - 10:42 #2
Jeg lager sider med informasjon og lagrer de som HTML-filer. Så skal jeg v.h.a. HTML Help Workshop gjøre disse filene tilgjengelig for de som trenger hjelp ved at de klikker F1 i et skjema i et program. Jeg trenger en helt konkret punktvis veiledning i dette.