Avatar billede agrezz Nybegynder
09. maj 2006 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Copy Paste

Hej

Hvordan kan jeg få indholdet af en string ud på Paste (ligesom at CRTL+c).

Jeg har prøvet at bruge Clipboard objectet, hvilket ikke virker når man i et andet program vælger "Sæt ind".

Clipboard.SetDataObject("test",true);
Herefter CRTL+v i et andet program (virker ikke)

Det sker forresten i en ASP.NET side (c#)
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. maj 2006 - 11:38 #1
Hvad er det du vil?
Du kan ikke tilgå din clients clipboard fra din serverkode?!?
Mvh
Avatar billede spaceus Nybegynder
09. maj 2006 - 12:53 #2
som program virker det du har fint... ellers snepnet got it right
Avatar billede agrezz Nybegynder
09. maj 2006 - 13:40 #3
mmk giver selvfølgelig mening man ikke kan fra en web applikation, opret svar snepnet
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. maj 2006 - 13:48 #4
Et svar kommer her - håber du får løst det på anden vis.... Måske du kan bruge en clientside løsning:
http://www.htmlgoodies.com/beyond/javascript/article.php/3458851
Mvh