Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
08. maj 2006 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.webdogs.dk

Hej

Jeg vil gerne have en vudering af min side www.webdogs.dk
konstruktiv kritik ønskes
Avatar billede trekkies Juniormester
08. maj 2006 - 19:17 #1
"Sidste nyt" boksen er irreterende, måske lave den sådan at den kører lige som nu, men når at musen er over boksen, så står tekste stille, indtil at musen forlader bosken igen, da der er en del tekst.

Logoet er lidt forvirende, måske ikke så mange gentagelser af web adressen.
De små billeder gør mig lidt forvirende, måske lidt færre men større billeder.

Der er en del fejl i koden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.webdogs.dk%2F

Der er problem med designet på nogle af siderne.
Du skal passe på med at have din mail adresse på sitet, måske kan du bruge noget af dette:
http://www.html.dk/artikler/00041/

"Smila" linket virker ikke under alle siderne.

Ellers et fint site, et fint galleri.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. maj 2006 - 20:24 #2
Umiddelbart meget positivt, men der er 3 ting der irriterer mig:

1. Sidste nyt boksen er MEGET irriterende.
2. Jeg er enig i at logoet bliver gentaget for mange gange, det ser lidt fovirrende ud.
3. Ang. de små tekster der står på forsiden med de smalle billeder: Da jeg første gang kom ind på siden anede jeg ikke hvad det gik ud på, om det var noget man kunne klikke på, om det var nyheder, billeder, kommentarer eller noget. Der kunne også godt have været en overskrift, så man hurtigt kunne blive klar over hvad man har med at gøre.
Avatar billede phil-profil Nybegynder
14. maj 2006 - 18:39 #3
det er stort set en god side.
men nogle tinge er meget irriterende.

man ved intet om hjemmesiden når man kommer ind på den det kunne være godt med lidt info om hjemmesiden og om dig.

"seneste nyt" boksen den forstyre meget.

nogle steder er der et tomt felt vor der sikkert
skulle havet været et bilede men det er der ikke...
ellers er alt godt
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
22. marts 2008 - 12:43 #4
læg venligst svar så fordeler jeg point
Avatar billede trekkies Juniormester
24. marts 2009 - 17:00 #5
Undskyld ventetiden :)
Jeg springer over pointene denne gang.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
04. oktober 2009 - 21:04 #6
læg venligst et svar det må hvis være på tiden at lukke spørgsmålet ?
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. oktober 2010 - 19:01 #7
lukker