Avatar billede xy Nybegynder
08. maj 2006 - 17:35 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005

Dette system er på mange maskiner med præinstalleret sofware
Er det ligeså god som win xp Pro eller XP Home, kan jeg lave en alm repair med en dvd.  Jeg spørger fordi jeg er af den gamle skole og ikke ved noget om præinstalleret software men snart skal udskifte min computer
Avatar billede haverslev Novice
08. maj 2006 - 19:42 #1
Media center er faktis en XP home som der blot er "bygget" en media del på.
Du kan lave en repair på media center, på samme måde som den udføres på "alm" XP

Her er en sammenligning guide:
http://www.amitech.dk/includes/webprodukt/MSMediaCenter/HomeMCESammenligning.pdf
Avatar billede xy Nybegynder
08. maj 2006 - 19:48 #2
Sidste spørgsmål for jeg kan faktisk fint bruge dit link

Kan jeg installere de samme programmer som dem jeg har på min xp pro, nu F.eks offoce pro og mange andre
Avatar billede plex85 Nybegynder
08. maj 2006 - 20:06 #3
ja, ingen problemer der.  Plex85
Avatar billede haverslev Novice
08. maj 2006 - 20:07 #4
Ja det er der ingen problem i, du kan faktisk blot betegne pc`en som 2 enheder
1. Alm. pc med div. programmer, internet osv.
2. Multi media enhed, til fremvisning af TV, DVD osv.
Avatar billede xy Nybegynder
08. maj 2006 - 20:14 #5
så behøver jeg ikke være så bange for de præinstalerede computere, når den dvd man selv brænder eller  evt følger med, kan bruges på samme måde som en gammel windows xp pro.  Hvis det er rigtigt vil jeg gerne at i lader svarene blive åbne så i kan dele point
Avatar billede xy Nybegynder
08. maj 2006 - 20:51 #6
Jeg går nu ud fra at den dvd er så godt som det samme som en alm windows cd enten pro eller home og jeg kan lave de samme ting med præinstallet software som jeg hidtil har kunnet fra min win-cd. Derfor har jeg accepteret svarene. Hvis det er forkert må I gerne komme med en kommentar.
Avatar billede plex85 Nybegynder
08. maj 2006 - 20:54 #7
takker for point !!!  Plex85
Avatar billede xy Nybegynder
08. maj 2006 - 21:14 #8
jeg glemte helt at sige tak for hjælpen. Det gør jeg nu
Avatar billede haverslev Novice
08. maj 2006 - 21:16 #9
Selv tak og held og lykke med dit media center ;o)