Avatar billede picment Nybegynder
08. maj 2006 - 11:19 Der er 2 kommentarer

Projekter i flere kategorier lavet af flere medarbejdere

Er der nogen der kan hjælpe mig med nedenstående? Enten vise mig en artikel der ved eksempel viser hvordan man gør, eller forklare mig det?

Mit problem er følgende:

Jeg har adskillige projekter. Hver af disse projekter er lavet af en række medarbejdere, og hver af disse projekter tilhører en eller flere kategorier.

Hvordan strukturerer jeg databasen (MySQL)? Jeg har allerede en tabel med medarbejdere og een med projekter.

Og hvordan administrerer jeg det?

Jeg har prøvet at Google det, men jeg kan ikke rigtigt finde noget.

På forhånd tak!
Avatar billede picment Nybegynder
08. maj 2006 - 11:24 #1
Hov - hvis 30 point er lidt nærigt, så bare sig til.
Avatar billede picment Nybegynder
08. maj 2006 - 11:34 #2
Nu har jeg sat den til 100 point