Avatar billede kjeldb Nybegynder
07. maj 2006 - 04:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Backup af fax fra MS Faxkonsol 5.1 på XP Home

Hej,
Håber nogen kan hjælpe her!
Jeg skal flytte fra en XP Home til XP Pro. Jeg vil gerne sikre mig de fax der ligger i Faxkonsol, modtagne og sendte, så de kan være tilgængelige på samme måde som nu.
Hvor ligger filerne gemt, eller er der en samlefil lige som Outlook's .pst et eller andet sted?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
07. maj 2006 - 07:29 #1
Hver fax ligger typisk som en TIFF-fil i C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Windows NT\MSFax
Avatar billede kjeldb Nybegynder
07. maj 2006 - 11:13 #2
Tak for hjælpen! Hos mig lå den så her:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Windows NT\MSFax
Lidt ulogisk synes jeg (Windows NT)