Avatar billede boxer Nybegynder
06. maj 2006 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Point til hcma

http://www.eksperten.dk/spm/707571

Du sover sq for længe :o)
Avatar billede hcma Novice
06. maj 2006 - 15:42 #1
hej anonym >>
højst 50 point til mig  (jeg kom jo kun med et hint, du lavede det store arbejde)
Avatar billede boxer Nybegynder
06. maj 2006 - 15:45 #2
Det er jo noget jeg bestemmer ;o)
Avatar billede hcma Novice
06. maj 2006 - 16:31 #3
ok - takker mange gange  :o)
Avatar billede sandra49 Nybegynder
06. maj 2006 - 18:28 #4
Fint I hitter ud af det. Men lav lige tankeeksperimentet : I stedet for at windows skriver irql not less or equal, kunne den så ikke bare skrive: Tror du ikke snart du skal opgradere dit SKÆRMkort....!
Avatar billede hcma Novice
06. maj 2006 - 18:39 #5
sandra49 >>  det skriver den jo også hvis du kombinerer meddelelsen om den manglende nv4_disp.dll og fejlmeddelelsen "irql not less or equal" (men det kræver jo desværre at man ved hvad det betyder/hvor man kan finde det (eller måske har set det før))
;o)