Avatar billede niclasp Nybegynder
06. maj 2006 - 14:34 Der er 10 kommentarer

Fanø Bowling - Vurdering tak

Hej der ude.

Jeg vil gerne have i bedømmer denne side, og fortæller hvad i lige mener om denne.

http://fanoe-bowling.niclasp.dk/

Noget der kan laves bedre?

Mvh, Niclas Pedersen
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. maj 2006 - 14:49 #1
2 ting ved hurtig gennemsyn:

1. Du må ikke have understregninger, det er der mange der opfatter som link
2. Jeg synes du mangler online-banebestilling, det koster lidt arbejde, men er en vigtig del.
Avatar billede niclasp Nybegynder
06. maj 2006 - 15:00 #2
Online bestilling holder jeg mig fra :)
For stort arbejde, og desuden så tænker jeg også på at det er for det meste ældrer der bruger bowling hallen derover til dagligt, og de har ikke lige den teknik med computere. De vil hellere ringe.

Desuden så bruger turisterne heller ikke internet når de er på ferie.

Men det med understregninger. hvor finder du dem henne?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. maj 2006 - 15:16 #3
Mange steder bl.a.: denne "Bowlingsporten er populær" på siden "hvem er vi"
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. maj 2006 - 15:17 #4
Og hvad angår online, har du jo tænkt over det ...og det er det vigtigste.
Avatar billede niclasp Nybegynder
06. maj 2006 - 18:14 #5
Det er bare helt iorden :)
Avatar billede ffsoft Praktikant
06. maj 2006 - 20:46 #6
I Firefox ser den helt fornuftig ud, i IE mangler der luft i
højre og venstre side.
I stedet for en dødsyg parkeringsplads, skal du vise nogle glade
kunder der bowler og spiser ben og nogen glade børn der spiser
is. Kunderne skal se sig selv på den første side !!!
Det er et vigtigt budskab at sende. Og selvfølgelig skal der
være online booking uanset om der vil bive brugt eller ej.
Der virker nemlig checket.
Avatar billede kochen Nybegynder
06. maj 2006 - 21:08 #7
Jeg synes det er synd at det man ser når man klikker ind på siden som jo handler om bowling er et billede af en parkeringsplads i gråvejr.... selvfølgelig står der bowling på skiltet og der bowles også i topbanneret, men aligevel:) Et stemningsbillede skal skabe stemning og formidle hvad siden handler om, og efter min mening ville et fedt closeup af en bowling kugle eller et view fra "gulvhøjde" og nedad en bowlingbane virke bedre... bare et forslag, ingen kritk;)
Avatar billede niclasp Nybegynder
07. maj 2006 - 18:55 #8
Til det med online booking, det dropper jeg. For skal der sendes en bekræftelse skal de ansatte konstant rende ved computeren. Dette skal ikke ske, da de så nemt kan lave lige noget andet.

Til det med billedet, så fik jeg taget det fordi jeg lige skulle bruge noget.
Jeg regner med at tage nogle nye billeder her i denne uge, med højt solskin.

Så kan man evt, lave noget rotation af billederne, så man får både bowlinghallen udefra, "view" ned af banen.
Avatar billede paddington Nybegynder
10. maj 2006 - 08:15 #9
Rigtig flot side, mht. online booking, vil jeg give dig ret!! - hold dig fra det!!

Ikke at det ikke ville være "checket" som skrevet, men ja det vil simpelthen blive for stort et arbejde for personalet (har arbejdet i en bowlinghal)... - ellers skulle man lave et kompromis, det gør at online booking skulle være indgået senest 24 timer i forvejen (hvilket måske kunne give rabat) og som samtidig kunne vise et "overview" over hvilke baner der er ledige i hvilke tidsrum, og så må interesseret jo ringe, hvis det er en hastesag!!

men rigtig flot side, der er nem at overskue!!

- Keep Up THe Good Work!!

/Paddington
Avatar billede phil-profil Nybegynder
16. maj 2006 - 07:39 #10
der mangler farver den side liv den er død kedelig.
men jeg kunne rigtig godt lide at der var så god infomaton.
men den ser kedelig ud prøv at lave nogle fede efekter på siden
men det skla heler ikke være for styrene.