Avatar billede nicer Nybegynder
06. maj 2006 - 13:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PNP Bios Extension

Hver gang jeg starter min computer kommer windows med en "tilføj ny hardware" vindue som siger at PNP Bios Extension skal installeres, men når jeg vil gøre det, så siger den at driveren som windows har ikke er den rigtige (og det siger den først midt inde i installationen).. så her er mit spørgsmål.. hvordan får jeg den fjernet?? plz help :/
Avatar billede fromsej Praktikant
06. maj 2006 - 13:37 #1
Er alle bundkortdrivere installeret?
Avatar billede gratis Nybegynder
06. maj 2006 - 13:41 #2
har du haft Daemon Tools installeret ?
Avatar billede nicer Nybegynder
06. maj 2006 - 13:42 #3
sry fik jeg ikke skrevet..: Jeg har et Asus A8V Deluxe så derfor har jeg software til det så jeg kan hente den nyeste bios som ikke engang er kommet på deres hp, MEN jeg har også prøvet at dekradere til den nyeste på deres hp, men intet hjælper det desværre :/
Avatar billede nicer Nybegynder
06. maj 2006 - 13:42 #4
Ja jeg har Daemon Tools :/
Avatar billede gratis Nybegynder
06. maj 2006 - 13:58 #5
ok, hvis dine bundkorts drivere er på plads ?... er det højst sandsynligt fra Daemon Tools du for fejlbeskeden.
Prøv at afinstallere Daemon Tools (husk at unmounte cd i Daemon Tools inden afinstallation)
Her er link til siten ang. afinstallation: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/daemonhelp.php?helppage=4#uninstallation
Avatar billede nicer Nybegynder
03. august 2006 - 17:34 #6
Yes daemon tools var problemet tak gratis :) hvis du vil ligge et svar så vil du få point... sry jeg har været lidt væk fra eksperten.dk :/
Avatar billede gratis Nybegynder
03. august 2006 - 22:43 #7
Hej og go sommer :) herligt du fik det løst ;) jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv.
Avatar billede nicer Nybegynder
03. august 2006 - 22:48 #8
cool :) tak og ilm ;)
Avatar billede svendbent37 Nybegynder
13. maj 2009 - 20:09 #9
Hej
Jeg ved godt det er en gammel tråd, men
Hvad gør man når man har slettet Daemon Tools og windows stadigvæk kommer med "tilføj ny hardware: PNP Bios Extension" ved opstart.