Avatar billede hien Nybegynder
06. maj 2006 - 12:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælpemiddelcentral og Matas

Hej,

I Danmark har vi hjælpemiddelcentralen og matas - hvad har man af tilsvarende organisationer i hhv. Norge og Sverige? - evt. link til hjemmesider om disse.

Tak
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 13:07 #1
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 13:13 #2
Avatar billede hien Nybegynder
06. maj 2006 - 13:16 #3
Tak for det jacla.

Jeg har fundet ud af at de norske og svenske pendanter til den danske hjælpemiddelcentraler er hhv. Socialdepartementet og Hjälpmedelsinstitutet.

Så mangler jeg altså kun navnet på en tilsvarende organisationer for Matas i Sverige.
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 13:35 #4
Avatar billede hien Nybegynder
06. maj 2006 - 13:58 #5
I Sverige er der noget tilsvarende der hedder KICKS - www.kicks.se

Tak for hjælpen jacla - her er points
Avatar billede jacla Nybegynder
06. maj 2006 - 14:48 #6
Ok

Så ved man det.

Jeg takker ;-)