Avatar billede alange Nybegynder
06. maj 2006 - 11:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udskrive billeder med filnavn

Jeg har en masse billeder liggende på min computer, som jeg gerne vil udskrive, dog ønsker jeg at filnavnet bliver indsat på el. under hvert billede. Hvordan kan jeg gøre det?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. maj 2006 - 11:53 #1
Du kan hente et gratis program til at billeder på XNview, den kan også printe kontaktark ud, du kan hente den her: http://www.xnview.com/
...og den har også dansk indbygget !
Avatar billede alange Nybegynder
06. maj 2006 - 12:09 #2
herligt.. hvis du lige sender et svar.. så skal du da få nogle point..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. maj 2006 - 12:41 #3
jamen det gør jeg så ....men 200 det er alt for meget! ...en 30 stykker er mere passende
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. maj 2006 - 12:58 #4
Bukker og skraber !!!!