Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
05. maj 2006 - 11:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Antal farver på skærm ved terminal server

Hej

Vi har en server der kører Windows 2000 server, som kører terminal server for os, så brugeren kan logge ind på vores systemer hjemmefra.

Når man logger ind på terminal serveren fra en pc, så er farvedybden på skærmen kun på 256 farver, og man kan ikke vælge andre farvedybder, det er den eneste der kommer frem på listen.

Ude på selve serveren der kører terminal serveren kører den med 16 bit farver...

Hvordan sætter jeg det op så klienterne også kan køre med 16 bit farver?
Avatar billede never_mind Nybegynder
05. maj 2006 - 11:04 #1
det kan du ikke med teminal servicen på en 2000 server, så skal du enten bruge citrix ovenpå, eller opgradere til 2003.
Avatar billede hoffmann-as Nybegynder
05. maj 2006 - 11:07 #2
ok, tak