Avatar billede jsvmahe Nybegynder
05. maj 2006 - 09:53 Der er 3 kommentarer

Scanning af mailbokse

Jeg vil meget gerne kunne se hvilke mailboxe, som har vedhæftede filer og deres størrelse. Er der nogen der har gode forslag til et godt program, der kan trække disse oplysninger ud af Exchange?
Avatar billede never_mind Nybegynder
05. maj 2006 - 09:58 #1
størrelsen kan du se i exchange manager under server "dit server navn" din(e) storage group(s) navn(e)" og mail boxes
Avatar billede jsvmahe Nybegynder
05. maj 2006 - 11:10 #2
Tak for svaret. Men jeg ville gerne ku' se hver enkelt mailbox's vedhæftede filer og størrelse på disse.
Avatar billede sirtiger Nybegynder
25. maj 2006 - 10:13 #3
Prøv slipstick.com - der er måske nogle værktøjer der kan hjælpe dig.
Jeg tror måske også man kan finde noget med Exchange's egen mailbox management, men det er jeg ikke sikker på hvordan virker