Avatar billede knh16 Nybegynder
04. maj 2006 - 18:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hurtig og nem hjælp søges

Jeg er pt. i gang med at lave hjemmesider for to venner i forbindelse med et it-projekt på HHx.

Jeg er derimod ikke den store grafiker, og skal bruge et banner til hver af de to sider. Forstiller mig de skal være omkring 700x120 pixels... plus minus, betyder ikke så meget.

Hjemmesiderne handler om Veteranbiler som bliver solgt og udlejet. Farverne skal helst ikke være for flower-power, men ellers er der frit slag.

Som tekst på banner skal der stå "3C" som er firmanavnet.. Og så i mindre format Caring Car Center.

Håber nogen kan hjælpe med at lave et præsentabel banner.

På forhånd tak.
Avatar billede is Nybegynder
04. maj 2006 - 20:03 #1
Er der ingen der vil hjælpe så har jeg en du ka bruge som kladde så du ka' komme videre hvor skal jeg smide den hen ?
Avatar billede bill20 Nybegynder
06. maj 2006 - 17:32 #2