Avatar billede beckham14 Nybegynder
04. maj 2006 - 16:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blæser virker ikke

Jeg har nu fået skaffet mig et northq kabinet hvor der fulgte en farveblæser med. Men når jeg sætter den til strømforsyningen, vil computeren ikke starte. Hvad gør jeg forkert? Findes der evt en guide?
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 16:58 #1
og den starter fint uden blæseren monteret ?
Avatar billede beckham14 Nybegynder
04. maj 2006 - 17:00 #2
ja... der kommer en lille gnist fra blæseren som om den vil til at starte, men så kommer den bare ikke igang?
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 17:08 #3
der skal IKKE komme nogen gnister, din blæser er i den grad defekt
Avatar billede beckham14 Nybegynder
04. maj 2006 - 17:12 #4
gnisten tror jeg bare var noget fra det lys som den burde kunne lyse. Men jeg tænker lidt, om det er fordi at mit strømforsyning er for lille?
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 17:15 #5
hvor mange watt/ampere er din strømforsyning på?
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 17:17 #6
hvis den kører fint uden blæseren monteret, og ikke vil starte med den monteret (og der tilmed kommer nogle gnister eller noget der ligner det), så er jeg ikke i tvivl om det er blæseren der er defekt.
Avatar billede beckham14 Nybegynder
04. maj 2006 - 18:41 #7
Strømforsyningen er på 400 watt. Jeg har en athlon 64 processor. hjælper det noget?

Det ligner at den smarte blå farve som den skulle give, skal til at starte, men der kommer kun et lille blåt lys!
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 19:05 #8
psu er fin nok. hva er det for en blæser? har du monteret den korrekt? ellers er den som never mind siger nok defekt
Avatar billede never_mind Nybegynder
04. maj 2006 - 19:08 #9
er ikke den midste smule i tvivl om den er defekt, hvis maskinen virker fint uden denne blæser, men når den er monteret er den helt død