Avatar billede jumping_jack Nybegynder
04. maj 2006 - 09:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Betalings gateway, er det svært

Hej.
Jeg vil bare lige spørge om det er meget svært at lave sådan en betalings gateway i php.
Og om der er nogen der kender nogle steder, hvor man f.eks. kan lære at lave sådan et system??
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2006 - 09:52 #1
Nu er det jo ikke selve betalingsgatewayen du laver i PHP, men husk den Betalingsgateway du vælger er der en vejledning til hvilke oplysninger du skal POST til en side hos dem.
Avatar billede jumping_jack Nybegynder
04. maj 2006 - 09:57 #2
kender du et godt sted som jeg kan bruge hvis det er??
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2006 - 10:03 #3
www.wannafind.dk er nem at implementere...
Avatar billede leif Seniormester
04. maj 2006 - 10:10 #4
Jeg har selv kun kendskab til www.dibs.dk som har færdige eksempler som du kan kigge på.
Avatar billede expnet Seniormester
04. maj 2006 - 12:33 #5
Jeg holder mig også til wannafind.dk's betalnings system nemt og til at finde ud af
Avatar billede jumping_jack Nybegynder
06. juni 2006 - 13:28 #6
hvis dem der har skrevet en kommentar, lige vil ligge et svar, så i alle kan dele disse point, selvom det ikke er så meget!!
Avatar billede jumping_jack Nybegynder
03. juli 2006 - 14:01 #7
hallo
Avatar billede leif Seniormester
03. juli 2006 - 14:28 #8
Blev det til noget samt hvad valgte du ?
Avatar billede jumping_jack Nybegynder
11. juli 2006 - 14:41 #9
jeg valgte ikke noget af det, da jeg ikke skal bruge det lige pt, men jeg får brug for det senere.