Avatar billede lindholt Nybegynder
07. maj 2001 - 09:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup exec novell

Jeg har en novell 3.2 server med backupexec v7.5, ønsker at backupclienten på en workstation med win98, kan eksekvere et forud defineret backupjob, og gentage jobbet når man ønsker det, blot ved at bruge et ikon på skrivebordet
Avatar billede Techwork Praktikant
16. maj 2001 - 03:03 #1
Jeg tvivler på at du kan gøre det med et enkelt klik. Hvorfor bruger du ikke bare scheduleren, og sætter den til at køre f.eks en gang om ugen.
Avatar billede lindholt Nybegynder
16. maj 2001 - 08:30 #2
tak for svaret, men det er prøvet, hvis jeg laver et schedulet job, låser backupen en gang om ugen,
Backupen skal køres på et vilkårlig tidspunkt, da jeg ønsker at tage båndet med hjem.
Avatar billede tvf Nybegynder
18. maj 2001 - 21:53 #3
Hvad med at schedulere et backup job hver dag, dog sætter du backup jobbet på \"hold\" dvs. når du ønsker at tage backup ændre du status fra hold -> ready. Det virker fint med BE 8.X