Avatar billede loechte Nybegynder
03. maj 2006 - 22:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af ny rejseportal

Hej!

Undertegnede og en kammerat har efter meget sondren på nettet besluttet os for at lave (endnu) en rejseportal. Kvaliteten af de eksisterende er simpelthen for ringe!

Konceptet er enkelt - vi videresælger flybilleter og hotelværelser via vores "agentaccount" til vores indkøbspris. Derved kan det ikke blive meget billigere. Siden er primært henvendt til grupper da det oftest er disse der kommer til at betale for meget når de bestiller gennem et rejsebureau. Finanseringen skal kun dække udgifterne til siden og vil ske gennem bannere/reklamer for markedets aktører. Denne del er på plads!

Nu står vi bare og mangler lidt professionel hjælp til logo og design - tilpasning af side osv.

Det vigtigste er et enkelt, professionelt og overskueligt udtryk. Da vi som sagt laver dette som en "frivilligt" projekt - vi er begge studerende i helt andre retninger - er midlerne små, men en aflønning vil kunne finde sted.

Skriv hvis du er interesseret, har kompetencerne og tiden!

Vi stiller temmelig store krav til produktet af dit arbejde, men samtidig vil du også få muligheden for at være en del af et nyt spændende projekt der blandt andet vil gøre skolerejser billigere.

Til at starte med udlover jeg 200 point... desværre maksimum, men flere kan følge!

Jeg kan kontaktes pr. mail for yderligere information på loechte@mail.dk eller på telefon 27205040.

Med håbet om at ovenstående har fanget din interesse,

Lars Löchte
Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. maj 2006 - 22:44 #1
Jeg ved ikke om i har tænkt på markedsføring, men har i ingen midler bliver det meget svært. Jeg har sammen med en makker været i gang med http://justtravel.dk i 1½ år, og vi kan mærke at det halter med kunderne da vi ikke har de store budgetter til markedsføring. Jeg håber det lykkedes for jer. Thumbs up. Held og lykke.

Vh Nicki
Avatar billede loechte Nybegynder
03. maj 2006 - 22:55 #2
Hej Nicki

Det ser ellers godt ud! Vi har nogle planer for markedsføringen, men det er klart at budgettet ikke række til en kampagne bag på alle bybusser i landet.

Lader til konceptet minder meget om jeres - jeres ser dog lidt mere "rejsebureau-agtig" ud, sådan med komplette tilbud og sådan.

Tak for kigget og kommentaren, og fortsat held og lykke med justtravel.dk - godt navn i øvrigt!

Vh Lars
Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. maj 2006 - 22:58 #3
Mange tak. Det kan være vi kan bruge hinanden som sparringspartner. Hvis i har nogle spørgsmål eller andet er i meget velkomne til at maile os på mail@justtravel.dk

Vi kører det lidt efter samme princip som jer, da jeg er datamatiker studerende og min makker har et fuldtidsjob.

Vh
Avatar billede loechte Nybegynder
03. maj 2006 - 23:06 #4
Det lyder alletiders! Det vil vi helt sikkert benytte os af. Vi står unægteligt på liiidt bar bund - en pilot og en lægestuderende... Men hvor der er vilje er der vej :)

Vh Lars
Avatar billede innercitydk Nybegynder
03. maj 2006 - 23:16 #5
bedre kunne jeg ikke have sagt det selv :)
Avatar billede loechte Nybegynder
06. maj 2006 - 11:18 #6
Lukker spørgsmålet
Avatar billede coolstar Nybegynder
22. maj 2006 - 11:12 #7
Uden penge bliver det svært men held og lykke her fra!