Avatar billede notice Nybegynder
03. maj 2006 - 14:52 Der er 3 kommentarer

Alternativ til ActiveXobjekt ved upload af billeder på Mac

Jeg har haft en ASP.NET-kammerat til at lave et billedgalleri for mig. Deri er der et activeX-objekt hvor man kan drag'n'droppe flere billede-filer på en gang. Han mener så at hvis man sidder på Mac, så kan man kun uploade en fil af gangen... Kan man komme omkring dette problem, så man kan D'n'D eller uploade en mappe eller flere filer på en gang... Altså det vigtigste er ikke en D'n'D funktion, men derimod muligheden for at lave en multiple upload af filer, så ledes at man ikke skal prikke hver enkelt fil ind med en "choose file" funktion.

Preview af giraffen:
www.notice-design.dk/uploads/billede.jpg

Hvem har løsningen?? - Ingen dumsmarte kommentarer omkring mac, tak ;-) - Jeg har nemlig masser af dem om ActiveX :-P
Avatar billede arne_v Ekspert
04. maj 2006 - 02:02 #1
Mac kan jo sikkert ikke koere ActiveX, men kunne du ikke lave en Java applet
som kunne noget tilsvarende ?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2006 - 00:27 #2
OK ?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. oktober 2006 - 03:20 #3
??