Avatar billede leonm Nybegynder
03. maj 2006 - 08:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Har brug for lidt hjælp her

r der en som gidder kigge på den her logfil ?

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\acer\epm\epm-dm.exe
C:\Program Files\Arcade\PCMService.exe
C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\PowerKey.exe
C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe
C:\Programmer\Launch Manager\OSDCtrl.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\Monitor.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqimzone.exe
C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearchIndexer.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Product Assistant\bin\hprblog.exe
C:\DOCUME~1\HARDYF~1\LOKALE~1\Temp\Midlertidig mappe 1 for hijackthis[1].zip\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://runonce.msn.com/?v=msgrv75
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01?FORM=TOOLBR
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: MSN Search Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN Search Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [preload] C:\Windows\RUNXMLPL.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EPM-DM] c:\acer\epm\epm-dm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePowerManagement] C:\Acer\ePM\ePM.exe boot
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Program Files\Arcade\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchAp] "C:\Programmer\Launch Manager\LaunchAp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PowerKey] "C:\Programmer\Launch Manager\PowerKey.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] "C:\Programmer\Launch Manager\HotkeyApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CtrlVol] "C:\Programmer\Launch Manager\CtrlVol.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LMgrOSD] "C:\Programmer\Launch Manager\OSDCtrl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\Monitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: Windows-pc-søgning.lnk = C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\DS\02.05.0001.1119\da-dk\bin\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: &MSN Search - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TB\02.05.0000.1105\da-dk\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/229?a004d72174c74b4b86ba355afaa5577
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Programmer\MSN Toolbar Suite\TAB\02.05.0000.1105\da-dk\msntabres.dll/230?a004d72174c74b4b86ba355afaa5577
O9 - Extra button: (no name) - {85d1f590-48f4-11d9-9669-0800200c9a66} - %windir%\bdoscandel.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Uninstall BitDefender Online Scanner v8 - {85d1f590-48f4-11d9-9669-0800200c9a66} - %windir%\bdoscandel.exe (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
O16 - DPF: {5D86DDB5-BDF9-441B-9E9E-D4730F4EE499} (BDSCANONLINE Control) - http://download.bitdefender.com/resources/scan8/oscan8.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: Notebook Manager Service (anbmService) - OSA Technologies Inc. - C:\Acer\eManager\anbmServ.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. maj 2006 - 08:21 #1
Jeg kigger den igennem :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. maj 2006 - 08:23 #2
Der er ikke noget skidt i loggen -- har du nogle problemer?

Jeg kan se, at du kører uden Antivirusprogram -- du lever dermed livet farligt :-)
Avatar billede leonm Nybegynder
03. maj 2006 - 08:31 #3
Hej Ejvindh !

Jeg har pillet Antivirus (norton) af for at installere et andet (computeren er ikke online imens).

Ja problemet er at den fryser en gang imellem og når jeg opgradere MSN til den nyeste så kan jeg ikke logge på, og den er MEGET langsom når jeg vil skrive min e-mail og passw. Den kommer med fejlm:

Det lykkedes ikke at logge på MSN Messenger, fordi tjenesten midlertidigt ikke er tilgængelig. Prøv igen senere. 80040111

MVH.
Leon
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. maj 2006 - 08:41 #4
Ok, det lyder fornuftigt at erstatte Norton med noget andet. Den kan imidlertid være rigtig svær at komme af med ordentligt, og det kan måske være problemet her. Prøv at se på disse sider for en vejledning fra Symantec:

Gamle versioner af Norton (2003 og tidligere):
http://service1.symantec.com/support/nav.nsf/docid/2001092114452606

Nyere versioner af Norton:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Prøv om dette hjælper. Angående MSN så har jeg ikke så mange forslag, da jeg ikke selv bruger det. Men jeg har dog hørt, at det ikke er ualmindeligt, at det i perioder er svært at logge på...
Avatar billede leonm Nybegynder
03. maj 2006 - 08:52 #5
Tak skal du have. Norton er fjernet helt fra systemet. Jeg smidder et spørgsmål under MSN-kat.

Lægger du et svar ?

MVH.
LeonM
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. maj 2006 - 09:05 #6
Det har jeg allerede gjort ;-)
Avatar billede leonm Nybegynder
03. maj 2006 - 09:30 #7
Øhh ups !

Tak for hjælpen

MVH.
LeonM
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. maj 2006 - 19:35 #8
Alt i orden. :-D

Husk at når du vil acceptere svaret, skal du først markere mit navn :-)
Avatar billede leonm Nybegynder
04. maj 2006 - 08:18 #9
Sån !
Avatar billede ejvindh Ekspert
04. maj 2006 - 11:15 #10
Så lykkedes det. Jeg takker for point :-)