Avatar billede haver Nybegynder
02. maj 2006 - 21:17 Der er 1 kommentar

IP via mobil

Vi er et mobilselskab som søger efter en "hardcore" VOIP programmør, som kan assistere os i udviklingen af en IP-løsning via mobil.

Det skal fungere som en call-back service, som aktiveres enten via SMS eller en Java-applikation.

Venligst svar hvis du mener du har den rette erfaring til at assistere os i udviklingen af ovennævnte?? eller evt. kender til en person eller et firma som kan hjælpe..

Desuden modtages gerne forslag til hvilke IP trafik leverandører som kan anbefales??

Håber på mange gode svar..
Avatar billede _carsten Nybegynder
02. maj 2006 - 21:37 #1
Tror i får flere svar ved at flytte spm her hen: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/