Avatar billede highflyer15 Nybegynder
02. maj 2006 - 18:53 Der er 6 kommentarer

Spil setup problemer..

Hejsa gutter!

First off, ved ik hvor jeg skulle placere dette spørgsmål..

Nå, men jeg har brug for hjælp til at installere Ghost Recon Advanced Warfighter..
Hver gang jeg prøver at loade setup.exe filen, så kommer den frem med denne fejl..

Setup has experienced an error.

Please do the following:
    - Close any running programs
    - Empty your temporary folder
    - Check your internet connection (Internet-based Setups)

Then try to run the Setup again

Error code: -6001

Jeg gør det den beder mig om, men der sker stadigvæk ingenting, når jeg prøver at starte setup.exe filen igen..

Er dette noget i kan hjælpe mig med eller er min computer fucked???
Avatar billede jacla Nybegynder
02. maj 2006 - 19:04 #1
Prøv at logge på som administrator, fjern tempfiler.

OG evt slå firewallen fra.

MVH

Jan C
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
02. maj 2006 - 20:04 #2
Jeg har prøvet alt det den foreslog og jeg er selv admin..

Det er virkelig mærkeligt for den har også gjort det med andre spil, som også var originale.. Jeg ku forstå hvis det var en crack.. Men dette kan jeg ikke forstå..
Avatar billede jacla Nybegynder
02. maj 2006 - 20:15 #3
Ja du har Administratorrettigheder (ikke det samme som at være logget på som Administrator)

Har du renset Cd/DVD'en
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
02. maj 2006 - 21:10 #4
Ja, flere gange..

Hvor og hvordan kan jeg se om jeg har Administratorrettigheder..?
Avatar billede highflyer15 Nybegynder
02. maj 2006 - 21:11 #5
eller undskyld, hvor kan jeg se om jeg er logget på som admin.. :P
Avatar billede jacla Nybegynder
02. maj 2006 - 21:25 #6
Hvis du går ind i kontrolpanelet under brugerkonti kan du vælge: "skift måden hvorpå en bruger logger af og på"

Fjern fluebenene => genstart din PC.

Nu vil den sikkert stoppe med et felt hvori dit navn står og nedenunder vil der være et felt med plads til Password.

I det øverste (med dit navn) skriver du Administrator (HUSK STORT A)

og koden du blev spurgt om da du indstallerede styresystemet.

Skriv, hvis du ikke forstår min beskrivelse.