Avatar billede trophymanager Nybegynder
02. maj 2006 - 15:22 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Søges: Stort professionelt hostingselskab.

Hej.

Jeg står og har brug for at hostingselskab til at hoste en webløsning (og en stor en).

Jeg har brug for et selskab der kan klare en ret speciel opsætning og en pænt stor trafik.

Nogen der kender potentielle virksomheder?

smid evt en mail til info@trophymanager.com

Hep.
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
02. maj 2006 - 15:27 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. maj 2006 - 15:43 #2
Vi har efterhånden brugt wannafind.dk som er yderst professionelle.

Service i top
Oppetid i top
Fleksibilitet i top
Avatar billede javahustler1 Nybegynder
02. maj 2006 - 16:27 #3
Ja, wannafind.dk er helt ok.
Avatar billede algizoft Nybegynder
02. maj 2006 - 16:50 #4
Skal det være et dansk firma? Ellers vil jeg anbefale www.pair.com
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2006 - 20:18 #5
kommer vel helt an på hvad det skal bruges til.

hvor stort er sitet, hvor mange servere, hvor meget oppetid kræves, hvor meget båndbredde dk/int, osv. lidt mere info om hvad du skal bruge det til, så kan der vel også komme lidt bedre bud.

men der findes massere af muligheder.
Avatar billede javahustler1 Nybegynder
02. maj 2006 - 20:48 #6
Ved nærmere efter tanke kan jeg give algizoft helt ret - pair er faktisk ret gode. Jeg har brugt dem for et par år siden
Avatar billede coladrenge Nybegynder
02. maj 2006 - 22:24 #7
hej

Jeg vil bare gøre opmærksom på www.rackhost.dk - fin service og god pris.
Avatar billede trophymanager Nybegynder
02. maj 2006 - 22:30 #8
Hvis alt går vel taler vi op mod 30.000 samtidige brugere. Det vil vel kræve en op til 40 webservere? (er rimlig blank her)

Oppetiden er ikke kritisk dvs 99% vil til en hvis grad være fint. Det vil kræve flere computere bla en med javamiljø forbundet til en databaseserver - og så med tiden en go portion webservere.
Avatar billede javahustler1 Nybegynder
02. maj 2006 - 22:58 #9
Det lyder interessant - vil du fortælle lidt mere om løsningen ? Evt til javahustler1@hotmail.com (jeg er mest interesseret i javamiljøet og databaseserver - det er min boldgade...).

Måske burde du hoste det selv, for det lyder dyrt med 30000 brugere.
Avatar billede hacked Nybegynder
03. maj 2006 - 18:51 #10
Hvis det er et stort hostingselskab du søger vil jeg foreslå rackspace.com/rackspace.co.uk.
Avatar billede hacked Nybegynder
03. maj 2006 - 19:00 #11
Tag kontakt til rackspace og forklar dine behov. Du skriver "hvis alt går vel taler vi op mod 30.000 samtidige brugere". Start med et kritisk/realistisk bud på, hvor mange besøgende I kommer til at have og køb en løsning der matcher de kriterier.
Løsningen kan altid senere opgraderes/forbedres.
Avatar billede hacked Nybegynder
03. maj 2006 - 19:04 #12
Ps. 40 webservere er for mange.
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
03. maj 2006 - 23:09 #13
Har personligt selv haft dårlig erfaring med Rack hosting, De kan være svære at kommunikere med og de har i mine tilfælde haft svært ved at overholde de aftaler man laver.

Tilgengæld har jeg meget god erfaring www.scannet.dk, de levere en god service.
mvh Brian
Avatar billede heine112 Nybegynder
04. maj 2006 - 00:12 #14
Jeg har haft problemer med scannet.dk. De forlængede et abb. som jeg ophævede, og sagde at jeg "ikke kunne bevise det"... Så scannet.dk - nej tak!!!!!!!!!
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
04. maj 2006 - 09:25 #15
Okay det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men hvis du har sagt det op skriftlig, så har de vel ikke så meget at have det i ? eller hvad ?

mvh Brian
Avatar billede trophymanager Nybegynder
04. maj 2006 - 10:01 #16
Hej alle.

Valget er faldet på dandomain da opfylder de krav vi havde og er forholdsvis billige samt veletablerede.

Tak til alle for svarene. Gadebarnet hvis du smider et svar.
Avatar billede hacked Nybegynder
06. maj 2006 - 02:13 #17
En sidste kommentar: Bare så der ikke opstår misforståelser - Rackspace er ikke det samme som Rackhost. Rackspace er nok et af de største hostingselskaber der findes - www.rackspace.com/www.rackspace.co.uk. Et meget kendt og yderst professionelt hostingfirma.