Avatar billede sixpencen Nybegynder
02. maj 2006 - 14:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bund kort driver ?

Sagen ligger sådan at jeg formaterede min pc igår... glemte så lige jeg ingen driver havde til mit bund kort... Nogle som kan hjælpe mig? Ved egentlig ikke så meget om min pc...
Men ved det et soltek bundkort... ved intet mere...
Men kan jeg dl et nyt ? så den kan installere lyd, net og bundkortet ?
Har søgt lidt på google efter drivere... men er nu ikke helt sikker på hvad jeg skal dl... måske der er en driver som kan installeres til de fleste kort?

Håber i kan hjælpe ?

Lonni
Avatar billede huset Praktikant
02. maj 2006 - 14:17 #1
hent dette

http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=5&lang=en

Indunder opsummering.

Du kan altid hente driveren på producentens hjemmeside
Avatar billede huset Praktikant
02. maj 2006 - 14:17 #2
Avatar billede huset Praktikant
02. maj 2006 - 14:18 #3
Avatar billede sixpencen Nybegynder
02. maj 2006 - 16:05 #4
Godt være jeg er dum eller sådan noget... Meen ved ikk lige hvad det er for nogle links i har sendt mig :S
Men fandt ud af mit kort er en SL-75FRN2/NV400-64/NV400-L64
Og inde på solteks side kan jeg ikke finde den... Vær venlig at hjælp?

Og til det med mine gamle indlæg, det skal jeg nok lige få ordnet... :)
Avatar billede pinball Nybegynder
03. maj 2006 - 00:01 #5
Avatar billede huset Praktikant
11. maj 2006 - 10:03 #6
Fik opretter svar nok til at lukke, eller er der brug for yderliger support?