Avatar billede atc Nybegynder
06. maj 2001 - 23:02 Der er 19 kommentarer

Tjen penge...

Kig her alle opstartere og ejere af domæner samt web-places søger i reklame indtægter ell. lign? Kontakt os vi er et firma der specialisere os i reklamer på nettet!!
kontakt os på tharuman@vejen-net.dk for yderligere info.

ATC Adv.
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. maj 2001 - 23:03 #1
... Eksperten er et vidensforum, ikke en reklamesøjle.

/vh
Simon
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. maj 2001 - 23:09 #2
Nomiz - De har eller direkte uplink. *ggg*

ANTENNEFORENINGEN VEJEN

http://vejen-net.dk/
Avatar billede moroax Nybegynder
06. maj 2001 - 23:47 #3
Hahahaha....
Måske de skule starte med at tjene lidt penge selv så de kunne få råd til at bygge et site op først !!!...

Øhhh...
Sælg ikke skindet før bjørnen er skudt ???...
*GGG*
Avatar billede atc Nybegynder
06. maj 2001 - 23:54 #4
Måske skulle De moroax få styr på Deres ordstilling! Jeg vil samtidigt bemærke at vi i ATC Adv. er en seriøs virksomhed! Og vi tjener skam penge, da vi ikke kun sælger reklamer men også laver grafik, webpages (erhvervet mest revisorer og advokater) osv! De moroax er vidst ikke det hurtigste dyr i skoven!
Avatar billede moroax Nybegynder
07. maj 2001 - 00:07 #5
Ja-ja rolig nu,
Det undrede mig bare at når man kiggede på Deres (hvis vi SKAL bruge de fine ord) side som ligger bag Deres mail vejen-net.dk (prøv selv at kigge hvad der ligger der) - men det virkede altså ikke særligt seriøst !!!...

og HVIS De skal reklamere her er der MASSER af bannerplads i toppen !!!...

;-)
Have a nice day !!!...
Avatar billede atc Nybegynder
07. maj 2001 - 00:16 #6
Hmm jeg ved desværre ikke hvilken side De snakker om, da ATC Adv. side er under revidering kan denne endnu ikke ses.

Undskyld at jeg er smart nok ikke til at bruge penge på reklame bannere. Husk nu på at jeg kun støtter nye web-steder ved at tilbyde sponsorer..osv osv Dette initiativ bør ikke trampes ned!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 00:20 #7
Oprettelsesdato 2001-05-06 22:51:08
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (1 dage * 5 point) 5
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 30
Banner Point 0
I alt 275

dvs. Du laver en bruger, så du kan gøre reklame her  på eksperten.dk? Ville det ikke være en bedre idée, at melde sig til Danban.dk\'s bannerswap system? Det er 100% gratis De skal bare have en banner på Deres side kørende, som automatisk skifter imellem de bannere(medlemmer), som har tilmeldt sig programmet.

Bare et forslag:)
Avatar billede freeman Nybegynder
07. maj 2001 - 00:29 #8
hehe.. lad nu manden talel ud... Han skriver jo om noget som man ikke kan sige nej til... PENGE...

ATC --> Skriv lige lidt mere om hvad det går ud på :-)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 00:30 #9
Jeg gav ham bare en idée til bedre markedsføring:)
Avatar billede moroax Nybegynder
07. maj 2001 - 00:32 #10
Hvordan vil De i øvrigt få sponsore til at sponsere nye sider som ikke er oppe og køre ???...
- ikke at din fremgangs måde kommer mig ved, men de større sites ER jo allerede store, så der vil jo af og til være tale om NewOnNet-sider

- har bl.a. selv en af slagsen !!!...
Avatar billede speedy2000 Nybegynder
07. maj 2001 - 08:54 #11
Kunne du evt. give en lidt nærmere info omkring jeres netværk og hvad man kan forvente at tjene osv.

Avatar billede atc Nybegynder
07. maj 2001 - 15:10 #12
Alle der er interesseret bedes kontakte os på emailen.

Med venlig hilsen

ATC Adv.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. maj 2001 - 17:51 #13
atc >> Det stinker langt væk af noget, man bør holde sig fra... Hvorfor i alverden skriver du ikke bare, hvad det handler om, her på eksperten???
Avatar billede moroax Nybegynder
07. maj 2001 - 23:30 #14
>>> Jes !!!...

Smukkere kunne jeg ikke have sagt det !!!...

Vi ER altså nogle der godt kender teknikken med at skabe interesse,
fordi NU kommer det ALLE har ventet på,
og som regel \"plejer\" \"man\" at blive ret fattig af disse spændende ting !!!...

Men der er jo sikkert også nogle der ikke gør, så det ER vel forståligt at \"DE\" prøver !!!...
Avatar billede yaief Nybegynder
10. maj 2001 - 10:40 #15
Det jeg synes er sjovest ved ATC er, at \"De ATC\" brokker sig over, at \"De Moraix\" skulle få styr på ordstillingen.

Måske \"De Moraix\" (hvor fanden kommer det \"De\" fra? Det er da ikke dansk?) ikke er helt heldig ved lidt hurtig ekspert-skrivning, men ATC er heller ikke for heldig selv.

Bare i den første post mangler der \"r\" i \"specialisere\". Desuden burde der være et punktum efter web-places (er det ord særligt seriøst om jeg må spørge?). Og så sætter kun ganske få \"seriøse\" firmaer to \"!!\" efter en sætning - det lugter af billige tricks for at lokke folk til noget dumt.

I ATC\'s næste post er der vist et \"t\" for meget i \"samtidigt\". Desuden er \"vi i ATC en seriøs virksomhed\". Vedmindre de har personificeret deres kontorstole - ja så er det vist et udsagn med ganske praktiske komplikationer.

Tjaee... og så begynder man ikke engang at bekymre sig over de elendige sætninger...

Altså ATC. Hvis \"De ATC\" vil tages som De sikkert seriøse mennesker De sikkert er (jeg hader Deres \"De\"er - hvad fanden laver \"De\" på eksperten?) så skulle De måske overveje Deres måde at tage det her an. Og nej, eksperten er ikke en reklame-søjle. Og hvis tilbudet er så godt - hvorfor ikke fortælle om det her på eksperten? Så kunne alle jo se hvor godt et tilbud det er!

Bah

YaiEf
Avatar billede moroax Nybegynder
10. maj 2001 - 10:57 #16
Hehehe...
SMUKT set yaief,
det var godt DU så det *GG*

der er vist INGEN som ikke af og til med sine små fede dukkefingre får ramt en forkert tast i ny og næ, så hvis ATC med sine fine ordformuleringer vil trække sit firma op på min stavefejl, må vi da håbe at de sender mig lidt sponsor-penge når de engang kommer \"op og køre\" !

Hehehe...

MoRoax
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
25. maj 2001 - 21:33 #17
Hehe...jeg synnes ATC forsvant
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. oktober 2001 - 09:01 #18
Er det bare mig, eller er http://vejen-net.dk/ en antenne forening?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
23. oktober 2002 - 02:47 #19
lol er han ikke blevet overfaldet af admins endnu gnæk* gnæk* gnæk*

Mvh
Payout