Avatar billede brp2 Nybegynder
02. maj 2006 - 08:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til PC- Suite

Hej,

Er der nogen af jer der kender til et program som PC-suite der kan syncronisere mellem outlook og nokia telefoner. Jeg har nogle contacts i Outlook jeg ikke vil have ned i min mobil. Jeg ved godt jeg bare kan lave en adressebog mere, men det ville jeg gerne undgå.

/Brp
Avatar billede jens12 Nybegynder
02. maj 2006 - 09:50 #1
Prøv evt. nokia pc suite(ved ikke om den kan det du beder den om)
Link:
http://europe.nokia.com/nokia/0,8764,72026,00.html
Avatar billede brp2 Nybegynder
02. maj 2006 - 09:55 #2
hehe - nej det er ikke nokia PC suite jeg efterlyser. Det er et program der kan det samme plus at fravælge hvilke contacts man ikke vil have ned i mobilen.
Avatar billede martin_moth Mester
02. maj 2006 - 10:17 #3
Molbo-løsning:

Eksporter dine kontakter i outlook til en pst-fil (som backup)
Slet de kontakter du ikek vil have med over i mobilen
Overfør kontakter
Importer pst-filen igen i outlook
Det tager vel i alt et lille minut...

Men skal du gøre det mere end en gang, er det selvfølgelig besværligt
Avatar billede brp2 Nybegynder
02. maj 2006 - 10:23 #4
nej den går heller ikke ! Det er noget den skal gøre ind imellem.... Men tak for det ellers..

Jeg ser om der dukker noget op.
Avatar billede brp2 Nybegynder
16. juni 2006 - 14:39 #5
lukker