Avatar billede nicolai10 Nybegynder
02. maj 2006 - 07:44 Der er 4 kommentarer

delta force black howk down CD-KEY

Davs med jer alle.
jeg står og skal bruge min cd key til mit dfbhd spil og alle mine spil er blivet stjålet fra mig men har spillet ligende som iso fil, hvor kan jeg finde min kode på min com ???? har ledt i reg basen men kan ikke hitte den :-(
Avatar billede boxer Nybegynder
02. maj 2006 - 09:30 #1
Hvis du ikke har spillet installeret hvor du har brugt din cd key, findes det ikke i reg. databasen.

Hvis du har spillet installeret, finder du måske din cd-key et sted inde i spillets opsætning.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. maj 2006 - 09:40 #2
Det var et godt forslag til Eksperten.. En kategori for manglende cd-keys..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. maj 2006 - 09:41 #3
Hvis man ikke forstår hintet, skal spørgsmålet flyttes.. f.eks. til "Fri Debat":

http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori.

/theSurfer
Avatar billede kenp Novice
03. maj 2006 - 16:57 #4
Så vil jeg da gerne give dig svaret på hvor den findes i registeringsdatabasen.

Den er der nemlig slet ikke :)