Avatar billede k33p Nybegynder
01. maj 2006 - 21:12 Der er 4 kommentarer

screenofdeath HRESULT var C0000005 fra linje 44 af d:

Ok har samlet en pc for en buddy.. amd 3200+ 64bit
2gb geil DDR SDRAM, gf 7900 gt..
2 sata diske 250gb , arctic cooling på cpu ..  450w PSU

Først prøvede vi windows 64bit, hentede alle drivere og fik den til at se ud til at virke men den slukkede pludselig og ud over det skal man hente alt i 64bit fremover (selv winrar .. nederen)
så prøvede vi en winxp pro men den hænger osse i spil.. laver blue screen of death
Og jeg checkede event loggen og fandt den her ->

COM+-hændelsessystemet har fundet en ugyldig returkode under intern behandling. HRESULT var C0000005 fra linje 44 af d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakt Microsoft Produktsupport for at rapportere fejlen.

HAR prøvet ->
Scandisk og chkdsk /f i dos.
Forskellige drivere ud over dem der fulgte med bundkortet og grafik.
Trend online scanner.. avast antivirus.. adaware.. spybot SD... norton antivirus og nogle trojan scanners osv..
har sygate firewall på har osse prøvet uden med kun winxp fw.
Kørt en memorytest som heller ikke fandt noget.

Der er nok blevet geninstalleret windows helt fra bunden 6 gange.. altså fjerne partitionen og lave en ny og installere med kun den disk i med samme fejl ligegyldigt hvilken xp version jeg bruger.

En der har en mulig løsning ?
Kan det være power supply ? ville mene 450w var nok, kan det passe jeg skal op på 500w ?
Håber i kan hjælpe imens jager jeg videre på hard/softwareforums :( sux når man har en ny pc..
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2006 - 22:00 #1
Har du prøvet "chkdsk /r"
Avatar billede k33p Nybegynder
02. maj 2006 - 06:19 #2
Ja..."chkdsk /r" er afprøvet! Men,- det ville nu også have undret mig, hvis min helt nye hd allerede skulle være syg.
Det er så frustrerende det her! Føler at jeg ( i fællesskab med min ven ) har forsøgt næsten alt *suk*
help
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2006 - 11:43 #3
Jeg er godt klar over det er en ny computer, men har du forsat problemer så prøv at di harddisken en gang KILLDISK http://www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede k33p Nybegynder
05. maj 2006 - 11:47 #4
Det ér ikke dét. :(