Avatar billede thomasriis Nybegynder
01. maj 2006 - 15:18 Der er 4 kommentarer

Hver gang jeg starter et spil fryser computeren efter 3 min,

Hej.. jeg har et problem, og jeg aner simpelthen ikke hvad der er galt.
Hver gang jeg starter et spil fryser computeren efter 3 min. Det kan være i menuen eller inde i selve spillet, men den fryser ALTID og det er nu ret irreterende... gælder for næsten alle spil. Jeg har prøvet at reinstallere min computer, men det står stadig på. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. maj 2006 - 15:31 #1
Har du opdateret driver til grafikkort og nyeste directx?

Dit hardware er vel ikke for småt til at klare spillene?
Avatar billede TRoXa Novice
01. maj 2006 - 15:33 #2
Det lyder som om dit grafikkort blir for varmt. Har du tjekket at køleren på grafikkortet kører samt at den ikke er fyldt med støv så den ikke kan komme af med varmen?

Ellers som anonym siger. Tjek op på at grafikkortet kører med nyeste driver.

Men mit gæt er helt klart temperaturen på grafikkortet når det er efter ca 3 min hver gang uanset hvad spil du spiller.
Avatar billede jacla Nybegynder
01. maj 2006 - 17:05 #3
Hat du tjekket din køler?
Avatar billede thomasriis Nybegynder
02. maj 2006 - 16:28 #4
Har lige købt et nyt grafikkort, køleren var ganske rigtigt gået på den, MEN! nu har jeg installeret det nye, men samme fejl ser ud til stadig at finde sted, dog lidt ændret... der går ca. samme tid og så crasher det, men hvor det før frøs billedet og musikken loopede, så slukker den nu for alt lyden og sætter skærmen på standby (den slukker altså og lyser ikke grønt mere i knappen, men orange) ... hvad fanden kan det være ?