Avatar billede mikaeljuhlmadsen Nybegynder
06. maj 2001 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken Clockfrekvens ?

Kan ikke finde noget klart svar på hvor stor en CPU et Soltek 75KAV kan køre med !
en eller anden der kan !

På Solteks hjemmeside står der bare at det understøtter Duron/T-bird.
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
06. maj 2001 - 21:56 #1
Den kan i hvert fald køre med en 1,33Ghz og nok også mere! Teoretisk kan den komme op på 12,5 x 133 = 1662,5 :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
06. maj 2001 - 21:56 #2
Du kan godt regne med, at der understøttes AMD CPU\'er med clockfrekvens svarende til de frigivne processorer. Dvs fra Duron 600 til T-Bird 1.33 MHz
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 21:57 #3
Sådan står der i instruktionsbogen.
Supports AMD Athlon Thunderbird processors up to 1.5GHz
Supports AMD Athlon Duron processors up to 1.2GHz
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2001 - 22:02 #4
Prøv denne adr.

http://www.soltek.com.tw/

Det kan være du finder et svar der.
Hvis server 1 ikke virker ta\'r du server 2
Avatar billede mikaeljuhlmadsen Nybegynder
06. maj 2001 - 22:22 #5
jdaugaard> Ja det må det jo kunne, hvis multiplieren går til 12,5 !?
Det var egentlig også bare for at være sikker på det kunne \"klare\" den p.t. største T-bird !

halifax> du får 5 point da du kun var 5 sec fra jdaugaard :o)

Til i andre siger jeg mange tak for svarene !