Avatar billede coolby Nybegynder
06. maj 2001 - 21:50 Der er 264 kommentarer og
1 løsning

Design til www.noerden.dk

HEj Designer
Jeg står og mangler et flot design til www.noerden.dk  Jeg er selv newbie til det  så jeg ville høre om der var nogle der vil lave det for mig for 800 point

Det skal være flot

Mvh CoolBy
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. maj 2001 - 21:54 #1
hmm...du skal ikke regne med et design der så flot som du håber på, da det vil koste en del grunger... :o)..men du kan jo altid være heldig ik\'? :o)

/MN
Avatar billede coolby Nybegynder
06. maj 2001 - 21:59 #2
Jeps det er det jeg regnede med
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. maj 2001 - 22:05 #3
Kan du vente til i morgen? Jeg kunne godt tænke mig at prøve.
Avatar billede webson Nybegynder
06. maj 2001 - 22:06 #4
Hmn... en newbie med domæne noerden.dk
      det hænger da vist ikke sammen !

*sorry*
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 22:08 #5
weeeee....jeg laver:)
Avatar billede zenex Nybegynder
06. maj 2001 - 22:25 #6
Jeg vil gerne prøve! Er der nogen bestemte farver du gerne vil have? eller hvordan havde du tænkt dig?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 22:33 #7
webson: buydomains.dk 40kr om året for et domain.. Det er, da ret normalt, at folk har det nu om dage:)
Avatar billede coolby Nybegynder
06. maj 2001 - 23:18 #8
Det er lige meget hvilken farver det er. bare det ser flot ud.

Ja jeg kan godt vente til i morgen.

//CoolBy
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. maj 2001 - 23:20 #9
fastpoint>>webson mener nok at det er er underligt at en nubi, har domainet noerden.dk da ikke ret mange nørder er nubi\'er....forstå? :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. maj 2001 - 23:21 #10
ellers er jeg nok også frisk...men jeg kommer nok først med et forslag om nogle dage, da jeg har gang i eksamner og alt muligt :o)

/MN
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 23:38 #11
jeg er ikke nørd...vil bare gerne tjene penge på nettet..måske vil han også
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 23:40 #12
ok http://62.243.18.141  er mit forslag:)

det der øje ødelægger lidt designet, men det er der dit logo skal være..hmmm.. ja og det tog mig Meget lang tid at lave dette design:)
Avatar billede coolby Nybegynder
06. maj 2001 - 23:42 #13
Fastpoint -->  Det ser okay men jeg vil lige se om der kommer flere forslag

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 23:44 #14
okay:) ps..med tekst og billeder ser det pænere ud...også ret pro:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 00:03 #15
hvad med denne her? Tænk ikke på farverne de kan hurtigt ændres...dette  er en flot side! pro\'s ved det:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 00:03 #16
Avatar billede zteven Nybegynder
07. maj 2001 - 06:52 #17
Jeg vil også gerne komme med et forslag...
Nogle bestemte farver el. andet?

Zteven
san@wnet.dk
Avatar billede gnaffe Nybegynder
07. maj 2001 - 09:14 #18
Her er mit forslag:
www.whitehat.dk/thejemmeside/noerden
Jeg ved godt at det er kedeligt uden baggrundfarver, men kom med et forslag til farverne, så skal der nok ske lidt mere med det:)

-Gnaffe-
Avatar billede kirsten Nybegynder
07. maj 2001 - 09:47 #19
Her er et forslag som man nemt kan bygge videre på!
http://www.subdomain.dk/eksperten/
Avatar billede milo Nybegynder
07. maj 2001 - 10:04 #20
fastpoint, jeg er nu ikke enig med dig i:

hvad med denne her? Tænk ikke på farverne de kan hurtigt ændres...dette  er en flot side! pro\'s ved det:)

\" pro\'s ved det:) \"

Jeg synes ik det er pænt hvis jeg må ha lov...dine kommentarer til dit design irriterede mig bare...sorry :)

Jeg vil gerne lave et design...(som blir pænere end dem ind til nu) men det blir sgu ikke for points..hehe :)
Avatar billede milo Nybegynder
07. maj 2001 - 10:06 #21
og gnaffe...get real :) no offence
Avatar billede coolby Nybegynder
07. maj 2001 - 10:12 #22
Kirsten, fastpoint har begge lavet et flot design. Så det er er nok jer 2 det bliver om hvis der ikke kommer flere.

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 13:46 #23
milo:

Lige en kommentar...det design du har set er enkelt, men flot..synes jeg. Det første jeg lavede tog mig LANG tid og det var nok det du skulle have set...og det VAR et pro lavet design...det mig næsten 3timer, at lave..og  hvis man er god..jo så kan man lave noget flot noget!

Her er det første jeg lavede..kom ikke og sig, at det er simpelt og grimt:=) http://62.243.18.141/
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 13:47 #24
endnu engang...billedet ødelægger en del, da den trække tabellen for langt ned...har du et banner jeg kan bruge?
Avatar billede zenex Nybegynder
07. maj 2001 - 14:14 #25
Jeg laver ikke noget alligevel!!! Har ikke tid!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 16:03 #26
http://62.243.18.141/

et sidste bud:)
Avatar billede kirsten Nybegynder
07. maj 2001 - 16:08 #27
Hva\' kunne du bruge mit design eller skal der ændringer til?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 16:11 #28
samme her:)
Avatar billede darkhero Nybegynder
07. maj 2001 - 16:33 #29
Jeg kan godt lave et forsøg.. hvis alså du gider vente lidt! 40 min eller sådan noget!
Avatar billede coinz Nybegynder
07. maj 2001 - 16:36 #30
vil også være med... kommer med noget i løbet af i aften eller i morgen...

-coinz-
Avatar billede and.vang Nybegynder
07. maj 2001 - 16:53 #31
Jeg kan vist ikke holde en deadline til i morgen, men jeg vil da også gerne prøve!!

/Anders
Avatar billede darkhero Nybegynder
07. maj 2001 - 17:24 #32
dette er så mit forslag...

www.be4it.dk/raistlin/noerden

farverne kan sagtens ændres!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 17:30 #33
har lige opdateret:=) lidt http://62.243.18.141/
Avatar billede kirsten Nybegynder
07. maj 2001 - 18:14 #34
Jeg har lavet en lille update! :)
http://www.subdomain.dk/eksperten/
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 18:19 #35
Der er godt nok kamp til ----\'en

grin:)
Avatar billede kirsten Nybegynder
07. maj 2001 - 18:25 #36
Jep, vi gir os ikke...!!!!
;)
Avatar billede darkhero Nybegynder
07. maj 2001 - 19:44 #37
så må jeg hellere også lave en :D

Første forsøg:
www.be4it.dk/raistlin/noerden

Andet Forsøg:
www.be4it.dk/raistlin/noerden/2.htm
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 20:31 #39
jeg laver lige et mere:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 21:13 #40
nej...kan ikke mere:( Har ikke flere idéer:)
men jeg har lavet 3 forskellige designs....du siger bare til hvis du er interesseret:)
Avatar billede coolby Nybegynder
07. maj 2001 - 21:44 #41
Jeg kigger lidt på siderne og ser hvilken en der bedste. I er velkommen til at poste flere inden for de nærmeste dage.

//CoolBy
Avatar billede darkhero Nybegynder
07. maj 2001 - 21:54 #42
som sagt kan jeg sagtens ændre farverne hvis du synes!
Avatar billede coolby Nybegynder
07. maj 2001 - 21:57 #43
NU kigger jeg lidt på siderne og finder ud af hvilkenen det skal være.
I har alle lavet nogle pæne nogle.

//CoolBy
Avatar billede coolby Nybegynder
07. maj 2001 - 21:59 #44
Glemte at sige at i er velkommen til at poste flere forslag.

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
07. maj 2001 - 22:12 #45
nej tak:) Jeg er tom nu....du siger bare til hvis der var et af de designe du ville se igen
Avatar billede coolby Nybegynder
07. maj 2001 - 22:51 #46
det gør jeg
//CoolBy
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 07:58 #47
fastpoint>> det er desværre ikke den tid der bliver lagt i det der gør en side prof.. at all.. det hedder talent...

coolby>> Jeg gad personligt ikke give 800 points for noget der bare er banket sammen som html.. man kunne forvente en smule grafik måske ? Men det er selvfølgeligt op til dig... :)

mvh
Anja
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 08:03 #48
Ajh>> der tror jeg du tager fejl... jeg il give dig ret i at lidt grafik på en side er fedt.. men omkring 95% af siden skal laves i Html... ellers tager siden for lang tid om at loade...
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 08:09 #49
darkhero> vi er oppe på 56/isdn på langt de fleste sider, og hvis man forstår at komprimere sin grafik er det ikke et problem.. alle de der stereotype HTML sider er ved at hænge mig langt ud af halsen... det ligner alt sammen hinanden... er det en ny skabelon jeg ikke ved noget om ??? (J/K)

Jeg er meget uening med dig, som du sikkert allerede ved,  i din udtalelse om at 95% skal laves i html... dit bud er godt nok det jeg bedst kan lide.. men den skabelon har alle jo fof f***** lavet... det ligner alt andet på nettet... kedeligt når alt skal være ens...
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 09:22 #50
tjoeee.. men det er jo en smags sag.. grunden til at der er så mange af den slags design på nettet er fordi de er pæne, brugervenlige og hurtige til at loade!

Men som sagt Grafik pynter på en hjemmeside!
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 09:30 #51
darkhero> eller også er der så mange fordi folk ikke selv kan finde på noget  ?? :) Anyway, som du siger er det en smagssag.

Men det skal jo lige siges at HTML kode også kan laves på en sådan måde at det tager meget lang tid at loade... men det er jo dårlig kodning og en helt anden sag.. :)

Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 09:38 #52
Der er jo mange måder at lave designs på!
Jeg syntes feks ikke at mit design behøver at være overklistret med grafik, dermed ikke sagt at der kan være noget grafik!!!! Men som sagt så er det en smags sag og det kommer jo helt an på hvordan du laver layoutet i html!!! :)
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 09:44 #53
Damn Nu er jeg helt rundt på den.
Det er både grafik og udseende. Da jeg ikke er så god til det med grafik.

//CoolBy
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 09:48 #54
hmm... Hvis du vil have noget grafik så må du fortælle hvad du kunne tænke dig!
:)
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 09:50 #55
coolby>> jeg ville gerne lave noget til dig, men er som altid for travl... men jeg kan da godt lege med noget på fredag/lørdag... hvis du vil vente så længe..*s*

Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:03 #56
ajh og til andre der mener det samme:

Jeg personligt er meget dårlig til, at lave grafik....her har jeg ganske enkelt intet talent, men når han beder om et design betyder det heller ikke, at jeg skal ordne grafikken selvom  det måske ville gøre det lettere for ham:) ajh...jeg har lavet 3 forskellige designs du har set et vil jeg tro og det er det seneste. Der var dog også lidt grafik..i menu\'en. Hvis du forestiller dig mit design med banner og text...som faktisk er det eneste der får den til, at se lidt død ud, så er den  faktisk ret flot!

Definer lige talent en gang....jeg tror ikke jeg er enig:) Et talent kan sagtens være en person, som tager sig god tid til, at gennemrette site html for mulige fejl.

Darkhero: Jeg er enig! For meget grafik kan får en side til, at loade langsom, men der skal altid være noget grafik på en side..enten baggrunden ellers, som jeg havde gjort i menu\'en...i har sikkert ikke lagt mærke til det...fjerner jeg det og alt andet grafik og benytter mig kun af farver..så tror jeg det vil blive til verdens kedeligste side.

Mhv
Fastpoint
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:05 #57
Er der stavefejl eller lignende bedes i ikke kommentere det.. skrive meget meget englisk hver dag, så jeg har muligvis blandet det med danske ord...ja det er morgen, så undskyld mig:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:06 #58
skrive=skrive ...den så jeg  lige
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:06 #59
-meget
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 10:18 #60
med design forstår jeg: grafisk design... for der er ingen ben i at lave html... det kan alle lave eller lære hurtigt med en editor.

fastpoint> jeg har svært ved at forestille mig dit design med bannere m.m. fordi jeg har en hel anden måde at arbejde med grafikken på ... først interface grafisk derefter tilpasses html/javascripts/php dertil... men det kan sikkert godt lade sig gøre :)

men for 800 points ville jeg selv forlange en del mere end noget opbygget og klar til grafik.. jeg ville sku have grafikken med.. thats all

og jeg mener ikke at almindelig grundighed er lig med talent... men jeg kan iøvrigt ikke definere det yderligere... men det kan da godt være at du er usædvanlig dygtig og grundig.. det ved jeg ikke.. så meget kiggede jeg heller ikke.. ang. hvilket jeg har set.. tror det var et af de første...

Ang. grafik på websiden... det er en smagssag.. og jeg har det bedst med grafiske sider.. programmerings sider siger mig ikke noget m.m. der er mere at se på .. det er godt nok at kunne programmer (og det gør jeg også selv) men kun det ? .. nej det er for kedeligt.. :)

Fastpoint> hvor er du i verden , siden du spracht much engelsk ? ;)) ...og morgen ??? ..kl er halv 11.. geesh ;)
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 10:20 #61
ajh --> Jeg kan godt vente til fredag/lørdag.
Du har ret, det er det jeg har at jeg ikke kan finde på noget design til min hjemmeside. Ok grafikken Hvordan skal jeg sige det? det skal være noget der ser godt ud det er det enseste jeg har at sige.

Men til alle dem der har lavet et design jeg kigger på dem.

//CoolBy
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 10:23 #62
ajh --> Hvor mange point vil da have i det hele?
ajh --> Har du ICQ
//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:27 #63
ajh:  Jeg bor i Ballerup...på sjælland i Danmark:)
Jeg kender mange americanere og skriver en hel del americansk  og engelsk....da dansk minder om engelsk en del, så forvirrer jeg mig selv engang imellem:)

Halv eleve?

Kommentar fra fastpoint
Kommentar fra ajh

*grin*
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:28 #64
coolby: Jeg får en jeg kender til, at ordne grafiksiden og jeg vil opbygge siden med text og det hele....hvad handler din side præcis om? En klan..til counterstriker eller sådan noget?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 10:32 #65
grafiksiden= grafik delen...ZzzZZZzZ
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 10:38 #66
coolby>> de points der er sat af er rigeligt... jeg har ikke icq.. hvis du vil udspecificere dine menu-punkter yderligere ville det være dejligt... :) ellers finder jeg bare på noget *g*
Jeg går ud fra at det bare er til privat brug, og siden bare skal være generelt nørdet ?

fastpoint>> kender det godt.. har selv sjattet en del med engelsk-talende folk.. :) og ja.. kl. var ca. halv elleve da jeg skrev den sidste besked... 10 mins fra eller til... vi andre står op kl 6.00 am ;) så jeg betrager ikke det tidspunkt som morgen... men som formiddag.. eller bare dag..

mvh
Anja
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 10:40 #67
men jeg kan altså først gå i gang med det i weekenden.. så hvis en af de andre deltagere når at lave noget tilfredsstillende inden kan du jo bare bruge det hvis du vil.. :) bare husk at sige det her..eller rettere acceptere svaret på den du kan lide så jeg ved løbet er kørt og ikke laver noget forgæves.. :)
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 11:06 #68
ajh --> Ja siden skal være generelt nørdet. Og menu-punkter retter jeg selv bare du finder på noget i starten så vil det være fint.

fastpoint --> Du/I skal bare ordne opbygningen og grafikdelen så sætter jeg selv alt mig tekst ind på siden.

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 11:10 #69
Okay...jeg har et billede i hovedet, som ser sådan ud..

1. Lidt grafik
2. Hurtig loadene
3. Ikke for mange farve...fakisk to
4. Flot
5. meget
6. Du skal nok se designet før du tror på det
7. :=)
8. Er klar med det i aften...eller i morgen:)
9. Uden stavefejl
10. Ikke flere punkter

MVh
Fastpoint
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 11:19 #70
Fastpoint --> Noget i den retning af de 10 punkter du har lavet.

//CoolBy
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 13:04 #71
Er det kun mig der er herre forviret om hvad der forgår?

Laver du nu dit design selv?
Skal du bruge nogle af vores?
Bliver spm lukket?

JEg er helt forviret!
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 13:45 #72
darkhero --> Jeg laver ikke mit design selv og spm bliver ikke lukket.

//CoolBy
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 13:58 #73
ajh.. hvordan får du dit billede komprimeret bedst muligt?
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 14:08 #74
darkhero> bruger ImageReady normalt, det komprimere rimligt godt...
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 14:15 #75
coolby... hvilken slags design søger du? et \"normalt\" eller hvad?

hvilke farer?
Skal det være skarpe hjørner eller runde?
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:16 #76
darkhero ved at holde samme farvelinje i et billede og gemme som gif, med de antal farver du har. Kan du holde dig under 64 farver er det godt.

Coolby, whatever, jeg regner med at kunne have et klar til dig, til i aften. Men kan du ikke lige sige hvor mange menupunkter/evt. hvilke - det er meget afgørende for et design.

http://www.warhammer.dk/mora
http://www.warhammer.dk/coolsms

Nogle af de designs jeg har lavet...kan du lide noget i den stil?
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:18 #77
når du kigger på http://www.warhammer.dk/mora så læg lige mærke til effekten når du kører musen over menu punkterne. Synes det er en okey effekt.
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 14:18 #78
darkhero --> Det bestemmer du selv, bare det er flot, så vil jeg komme med en kommentar af hvad jeg synes og hvad du gerne må se om du kan lave om.

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 14:21 #79
milo:
flot design selv jeg får lyst til det:=)
http://www.warhammer.dk/mora/
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:22 #80
hehe tak, men det er allerede solgt til en anden. :) - og ikke bare for points *g*
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 14:23 #81
milo --> Ja det kan jeg godt lide. Hvis i bare laver løs af design kigger jeg på dem.

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 14:25 #82
yeps.. og jeg har som sagt et sidste forslag endnu... var den en klan side?
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:26 #83
coolby, okey, jeg regner med at lave et i aften, så luk nu ikke her før tid, så blir jeg gnaven :)

Jeg vil lave noget anderledes i stedet for de normale....

Coolby, men, jeg laver intet design hvis du ikke siger ca. hvor mange menupunkter du skal ha.

Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 14:28 #84
Jeg har jo lavet 3 forsøg...
1): www.be4it.dk/raistlin/noerden
2): www.be4it.dk/raistlin/noerden/2.htm
3): www.be4it.dk/raistlin/noerden/3.htm
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers kan lave til dig... kan du lide nogle af disse typer?
1): www.be4it.dk/raistlin/netcenter
2): www.be4it.dk/raistlin/scriptshare

det er sværdt at lave mere til dig når jeg ikke ved hvad siden skal indehlde og hvad du kan lide...

PS. jeg ved godt at farverne på NetCenter er grimme... men de er jo bare en skabelon!
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:28 #85
fastpoint, jeg har ikke set de andre af dine designs endnu....det du brugte 3 timer på fx...dit link virker ikke
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 14:28 #86
Jeg har tilføjet lidt hurtigt grafik....
http://www.subdomain.dk/eksperten/
Sig til hvis du har ideer til hvordan det skal laves!!?
:)
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:31 #87
dark, din scriptshare er den pæneste. Kan bare ikke lide farverne. Med andre farver og flot grafik ville den være rigtig pæn.
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 14:32 #88
milo>> Ikke for at disse dit design, det er sgu coolt nok, men det er jo ikke ret nemt at rette til, for en der ikke selv kan.. Du bruger grafik og javascript til menuen!
:)
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:36 #89
kirsten, ja. Jeg har da ikke tænkt mig at lave noget grimmere end det jeg kan præstere fordi den person jeg laver det til ikke kan finde ud af det? Det er ikke mit problem. Jeg skal lave et pænt design, det opgaven lyder på. Der står intet om at man ikke må bruge javascript eller andet.

Men selvfølgelig vil jeg da hjælpe personen hvis han vælger mit design, jeg laver.

Kirsten, desuden er de 2 designs jeg linkede til før, ikke noget der relaterer til coolby.
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:38 #90
Desuden kan det da sagtens være cooolby er programmerings haj, men bare ikke kan designe. Dem kender jeg mange af :)

Og man kan jo altid se, hvordan jeg har lavet felt nr. 1 og så lave felt nr. 2 på samme måde, ik?
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 14:38 #91
CoolBy gider du adde mig på ICQ?

Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:38 #92
Og laver jeg fx menuen med billeder, får coolby selvfølgelig min .psd fil med.
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 14:43 #93
:)
Konkurrencen er hård!!!!
;)
Avatar billede milo Nybegynder
08. maj 2001 - 14:45 #94
:)
Avatar billede coinz Nybegynder
08. maj 2001 - 16:05 #95
her kommer lige et lille forsøg (håber det er godt nok...

http://www.coinz.subnet.dk/noerdendk.html

-coinz-
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 16:06 #96
fastpoint --> Det er ikke til en clanside.

milo --> Kan du lave menupunkterne om? Hvis jeg starter med at sige 6. Du har ret det med at jeg er næsten programmerings haj.

milo --> Hvis du kan lave noget i ligende http://www.warhammer.dk/coolsms vil det være godt og måske lidt lysere, synes det er lidt mørkt

//CoolBy
Avatar billede coinz Nybegynder
08. maj 2001 - 16:14 #97
kunne du muligvis komme med noget kritik til mig??

-coinz-
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 16:44 #98
coinz --> Det er også fint ud. Kan du ikke gøre det lidt pænere ved at gøre tabel bredder?

//CoolBy
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 16:54 #99
Uden at skulle være \"ond\" (he he), så kalder jeg altså ikke rigtigt det der for konstruktiv kritik!
Vi har siddet og svedt for at hjælpe dig her i sommer varmen og jeg har ikke set dig komme med noget som helst som hjælper os bare lidt på sporet af hvad det er du vil ha!?
:)
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 16:55 #100
coolby> her et et likke udkast, det er meningen af geek.code skal være en skiftende tekst hver gang siden loades... der kan blive lavet rollovers på menuen hvis du er interesseret.. jeg har bare ikke tid igen før engang i week-enden

men her er det >> http://www.garbage.dk/eksperten/70649/

mvh
anja
Avatar billede ajh Nybegynder
08. maj 2001 - 16:58 #101
erhm... likke = lille
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 17:18 #102
ajh --> Det ser godt ud :-)

kirten --> Jeg synes dit design er flot. Så derfor siger jeg til alle ande at det er utroligt at i kan lave noget design uden jeg har sagt noget

//CoolBy
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 17:30 #103
? ;)
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 17:33 #104
Hvis du vil ha\' et rigtigt geeket design så kender jeg Gerd som jeg sikkert kan få til at give dig en god pris!
http://www.whitehat.dk/gerdswebdesigndk/
lOl
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 17:39 #105
kirsten -->  Hehe nice hjemmeside...

//CoolBy
Avatar billede darkhero Nybegynder
08. maj 2001 - 18:03 #106
hmmmmmmm... Er du overhoved intraseret i det jeg har lavet?

ellers tror jeg jeg stopper med at debatere herinde :D

Kirsten>>> på min skærm er dit design næsten helt sort overalt...
Avatar billede kirsten Nybegynder
08. maj 2001 - 18:05 #107
Så er det en skod skærm! ;)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 19:23 #108
milo --> Hvis du kan lave noget i ligende http://www.warhammer.dk/coolsms vil det være godt og måske lidt lysere, synes det er lidt mørkt

okay....for mørke farver.... mit design har følgende farver..det jeg ville have lavet..

Skarp grøn farve..til menu punkter. Sort baggrund...

Det lyder måske grimt, men jeg kan garantere dig, at det er det ikke...

er det værd, at lave?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 19:24 #109
darkhero:  Jeg kan udemærket se kirstens design..farverne er ikke for mørke....
mon din skærms kontrast er for \"dark\" ? :)
Avatar billede okay Nybegynder
08. maj 2001 - 19:27 #110
nu gider jeg ik læse alle indlæg....

men jeg kunne godt tænke mig at lave et design...men til hvem...??
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 19:33 #111
læs hvem der har lavet spøgsmålet:)

og se lige hvem der ligger på nr. 1

på top 10
Avatar billede okay Nybegynder
08. maj 2001 - 19:58 #112
Fastpoint >> ja, men nu når jeg ser dig skrive hvordan siden skal være, trorede jeg at det var dig :)

jeg har set det på top10...han skal nok blive slettet..
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 20:13 #113
Det er ikke mig! Gjorde bare folk opmærksomme på det
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 20:22 #114
Noget nyt? for i morgen aften regner jeg med at lukke og slukker for debatten her. :-)

//CoolBy
Avatar billede coolby Nybegynder
08. maj 2001 - 20:23 #115
Så må vi se hvem den heldig vinder er. :-)

milo --> Du kommer med et design i aften ?

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 20:30 #116
milo --> Hvis du kan lave noget i ligende http://www.warhammer.dk/coolsms vil det være godt og måske lidt lysere, synes det er lidt mørkt

okay....for mørke farver.... mit design har følgende farver..det jeg ville have lavet altså..

Skarp grøn farve..til menu punkter og anden grafik. Sort baggrund...

Det lyder måske grimt, men jeg kan garantere dig, at det er det ikke...

er det værd, at lave?
Avatar billede coinz Nybegynder
08. maj 2001 - 21:08 #117
coolby-> skal jeg nok ordne...

-coinz-
Avatar billede master_nemo Nybegynder
08. maj 2001 - 21:30 #118
milo...jeg står og skal ha lavet noget sjovt, på min side..er du frisk?

/MN
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 07:29 #119
jeg kommer med et nyt forslag i løbet af dagen!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 08:54 #120
og jeg har \"my final art\" færdig i aften ved en 11tiden...
skal vi lave en deadline der hedder 12:00?
ellers bliver vi aldrig færdige
Avatar billede ajh Nybegynder
09. maj 2001 - 09:14 #121
coolby>> jeg vil lige tilføje at jeg naturligvis er villig til at ændre en smule i mit design efterfølgende... bare så du ikke tror at thats it! ;)

Men min tid er bare for kostbar til at lave en hel masse ændringer for ingenting .. :) *g* har lige en \"prop-alt-det-du-kan-i-databaser\" webside jeg skal have færdig... vel at mærke i fritiden... :)
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 09:33 #122
coolby>>Er det dig der har www.purkaer.dk?
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 10:47 #123
darkhero --> Det er i ordten

kirsten --> Ja jeg har www.purkaer.dk hvorfor??

ajh --> Ok

Ok så siger vi at der er en deadline torsdag kl. 13.00

//CoolBy
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 11:24 #124
Ren nysgerrighed!
:)
Avatar billede coinz Nybegynder
09. maj 2001 - 12:56 #125
okei tjek den samme igen www.coinz.subnet.dk/noerdendk.html har ændret det en lille smule...

-coinz-
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 13:43 #126
coniz --> Kan du ikke gøre tabel bredder?

//CoolBy
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 14:54 #127
coolby, sorry jeg ik fik lavet et design, men tiden var der sq ikke...håber på at kunne idag.
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 15:03 #128
master nemo, hvad skal du bruge? Gør det ikke gratis....enten for penge eller en masse points.
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 16:00 #129
http://www.warhammer.dk/noerden.gif

har ik puttet det i HTML eller noget endnu...menhvad synes du?
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 17:23 #130
Nyt forslag: www.be4it.dk/raistlin/noerden/4.htm

Jeg ved det ligner Coolsms... men det var den type han ville have!
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:29 #131
ja den ligner for meget!

Tror den ligner nok til jeg kan komme efter dig mht. til copyright.
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 17:34 #132
Hey Milo, det var mig der fik ideen til et ansigt i logoet! LoL ;)
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 17:35 #133
nope.. dersom ALT det jeg har lavet, har jeg lavet selv + det er sq ikke dig der kom op med den ide.. se www.freewebtemplates.com

så jeg tror ikke du ville vinde hvis du prøvede!
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 17:39 #134
hey rolig nu drenge.... :)
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:40 #135
Jo. For det fremgår her sort på hvidt, at du har taget ideen fra min. + Du bruger samme farver og det hele.
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:41 #136
kirsten, hehe ja, men det kan du ikke bruge til noget :)
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:41 #137
Desuden er det en dårlig kopi :D
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 17:42 #138
What!
Jeg kræver at du fjerne det ansigt nu!!!
LoL
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. maj 2001 - 17:43 #139
Her er ikke tale om en kopi...men om inspiration....så Darkhero har næppe krænket Milo\'s imaterielle rettigheder :-)
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 17:43 #140
jeg skal gerne ændre farverne.. men hvis bare jeg ændre dem en lille smule vil du ikke kunne danne et grundlag!

Men hvis det betyder så meget for dig skal jeg gerne ændre farven!
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:43 #141
kirsten, lol, det er jo ikke det samme jeg bruger :) - + du ikke har lavet det ansigt selv. (formoder jeg)
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:45 #143
dark, det er jo ikke kun farverne.

Prøv du fx at lave helt samme opbygning som jubii, samme grafik osv, bare med andre farver. Så skal de nok komme på nakken af dig.
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:46 #144
darkhero, lol, de sider du henviser til der, har ikke det mindste tilfælles med coolsms designet.
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:49 #145
Synes bare det er plat, du ikke kan finde på dit eget.
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 17:50 #146
Seriøst, så er der intet at komme efter, milo.
Hvis du skulle rende efter alle der har lavet et design der ligner dit så måtte du dedikere resten af dit liv! Jeg nægter at tro på at du aldrig har hentet inspiration til et design, og det er der ikke nogen copyright lov imod!
:)
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. maj 2001 - 17:50 #147
Milo...Du skal bevise at det er en kopi, og det kan du næppe...da linierne er forskellige..men jeg giver dig ret i at man kan se du har været inspiration. Men hold op med at hyl og i stedet være beæret over at nogen gider at blive inspireret af dig!!! Jeg synes iøvrigt det kirsten har lavet er fedt!
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 17:51 #148
mener du at de link jeg henviser til ikke har noget med det at gøre? LOL du må sq da\' være blind ;D det er fuldstendig samme opbygning... desuden er den menu jeg har lavet trekantet, din er rund.....
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 17:53 #149
lawyer>> Takker :)
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 17:54 #150
Milo>>> jeg ved ikke om du har opdaget det... jeg har lavet 3 andre forslag.. men fordi CoolBy vil have et design i den opbygning laver jeg selvfølgelig et forsøg i den opbygning...

Jeg er jo også ude efter pointene.. lige som dig og alle de andre der har prøvet!
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 17:56 #151
jaja whatever, du får ret jeg får fred.
Synes bare der er forskel på inspiration og kopi.
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 18:01 #152
Det havde været en kopi hvis han havde nakket designet og måske ændret en smule på farverne og teksten, men kopi, niks
:)
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 18:09 #153
Updtering:
Mine forsøg:
1): www.be4it.dk/raistlin/noerden
2): www.be4it.dk/raistlin/noerden/2.htm
3): www.be4it.dk/raistlin/noerden/3.htm
4): www.be4it.dk/raistlin/noerden/4.htm

kirsten>>> teksten er jo overhoved ikke den samme :)
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 18:11 #154
darkhero>> Det har jeg jo heller aldrig sagt!
:)
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 19:08 #155
NU tror jeg snart jeg har besluttet mig.
Der er 3 som der er pæne. Dem kigger jeg lidt på
http://www.subdomain.dk/eksperten/
http://www.be4it.dk/raistlin/noerden/4.htm
http://www.warhammer.dk/noerden.gif

Jeg synes lige jeg ville sige dem, så i kan glæde jer til hvem det bliver.

//CoolBy
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 19:21 #156
http://www.warhammer.dk/noerden
en lille opdatering...bare centreret og med en grålig bg farve... :)
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 19:23 #157
Desuden kan jeg lave en mouseover effekt til dig..så når du kører musen over linksne, så kommer link navnet frem ude til højre havde jeg tænkt på...altså en tekst der lige er drejet 90 grader så det ligger ned langs siden til højre.

Noget alá det jeg har lavet på http://www.warhammer.dk/mora

når du kører musen over et link.
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 19:26 #158
Har lavet mit meget lyst, fordi du sagde mit coolsms design var for mørkt... :)

Men farver kan nemt justeres...
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 19:28 #159
Fedte..Fedte..... ;)
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 19:29 #160
:)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 19:40 #161
coolby: Husk nu...Ikke acceptere noget før deadline i morgen...jeg er stadig i gang:_)
Avatar billede darkhero Nybegynder
09. maj 2001 - 20:00 #162
min kan også sagtens rettes i...

og jeg kan da\' også lave mouseover... what ever you say CoolBy :D
Avatar billede kirsten Nybegynder
09. maj 2001 - 20:02 #163
okay okay, så kan jeg sgu også!

:)
Avatar billede lawyer Nybegynder
09. maj 2001 - 20:04 #164
Jeg stemmer på

1) Kirsten
2) Darkhero
3) Milo

Men glæder mig til at se fastpoints forsøg....

Men! At vælge et domæne som ikke kan skrives korrekt noerden er sq da nørdet *G*
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. maj 2001 - 20:50 #165
MILO>>..nej selvfølgelig ikke gratis....men hvis du vil se hvad der kunne laves federe på den her side...den er lidt kedelig....(jeg får lavet logo)
www.coolart.dk/index2.html jeg tror det er det den hedder :o)

/MN
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 20:53 #166
Hvis coolby vælger darkhero\'s (som minder om coolsms designet) burde jeg få pointsne :D
Avatar billede milo Nybegynder
09. maj 2001 - 21:03 #167
master nemo...kan jeg sikkert godt, men for hvad?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. maj 2001 - 21:07 #168
hvor mange point skulle du har for det?

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. maj 2001 - 21:09 #169
jeg snakker ikke om nogle store ændringer.....bare så det ser lidt mere prof ud... :o)

/MN
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 21:25 #170
master nomo --> Jeg giver 800 point for den bedste design

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 21:46 #171
så er det færdigt... http://62.243.77.235

tænk ikke på det der grimme billede i midten *grin*
og der er mouseover effekt på linksene:)

acceptere du ikke dette design..jaaa...så tror jeg sgu jeg spiller min tid her:) Det er lidt hightech agtigt ser du, men der kommer nok flere, som ønsker et design og så har jeg dette:)

yo alle sammen
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 22:17 #172
fastpoint --> Det er lang tid at hente det. Kan du ikke lave det om til JPG?

//CoolBy
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. maj 2001 - 22:22 #173
det tar laaaaaaaang tid...med 512

/MN
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 22:28 #174
coolby -->
Hva\' øhh....Må jeg forsøge mig ?

eller har du bestemt dig.

- Rasmus
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 22:31 #175
emulatorspil --> Du kan være hurtig hvis du har dit svar i morgen inden 13.00

//CoolBy
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
09. maj 2001 - 22:33 #176
coolby -->

Det kan jeg sikkert godt nå, Jeg begynder nu!
Avatar billede coolby Nybegynder
09. maj 2001 - 22:38 #177
ok
Avatar billede fastpoint Nybegynder
10. maj 2001 - 07:17 #178
prøv igen http://62.243.77.235 filen er ikke stor!
TeleDanmark havde lavet et eller andet så min forbindelse var langsom ... meget langsom, men den virker nu:)

Avatar billede wof Nybegynder
10. maj 2001 - 09:29 #179
Jeg vel nok sige ud fra dem jeg har set her i det her spm er det http://www.warhammer.dk/noerden der er det sejste.
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 09:40 #180
takker :)
Avatar billede lawyer Nybegynder
10. maj 2001 - 10:00 #181
Ja Milo\'s vinder i længden. Min hitliste er :

Milo
Kirsten
Darkhero
Fastpoint

Avatar billede lawyer Nybegynder
10. maj 2001 - 10:01 #182
Men! Siderne er jo kun fede..snakker om Milo\'s og Kirsten hvis Coolby kan få alle rettigheder til designet...og det kræver at I har rettighederne til de ansigter i har på siden. Hvis I ikke har det så stemmer jeg på darkhero :-)
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 10:11 #183
Selvfølgelig får han rettighederne.
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 10:12 #184
Og layout filerne (.psd)
Avatar billede kirsten Nybegynder
10. maj 2001 - 10:13 #185
Er du gal der bliver fedtet.... ;)
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 10:14 #186
og?
Avatar billede kirsten Nybegynder
10. maj 2001 - 10:16 #187
Jeg syntes bare det er grineren!
:)
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 10:16 #188
hehe
Avatar billede coinz Nybegynder
10. maj 2001 - 10:43 #189
coolby... hvilken nogle af dem???

-coinz-
Avatar billede coolby Nybegynder
10. maj 2001 - 11:21 #190
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 11:53 #191
coolby, er rettet til http:/www.warhammer.dk/noerden

Den rækkefølge du har skrevet dem i, er det tilfældigt eller er det efter hva du bedst ka li?
Avatar billede coolby Nybegynder
10. maj 2001 - 11:58 #192
milo --> Det er dem jeg skal kigge nemmere på.

//CoolBy
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
10. maj 2001 - 12:01 #193
Jeg er næsten færdigt med mit forslag, Men jeg kan ikke helt få et billede til at blive transperant...

- Rasmus
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 12:05 #194
coolby, vælger du et design med det samme efter du har set emulatorspils?
Avatar billede coolby Nybegynder
10. maj 2001 - 12:47 #195
milo --> Jeg kan vælge designet i morgen når jeg har set emulatorspils. Det bliver nok først i morgen når jeg står op fordi jeg skal på arbjede og kommer først hjem kl. bøh...

//CoolBy
Avatar billede milo Nybegynder
10. maj 2001 - 12:52 #196
ok
Avatar billede coinz Nybegynder
10. maj 2001 - 15:08 #197
coolby-> jeg mente hvilken en af tabellerne du mente skulle rettes???

-coinz-
Avatar billede fastpoint Nybegynder
10. maj 2001 - 15:42 #198
sikkert midter tabellen:)
Avatar billede coolby Nybegynder
10. maj 2001 - 22:43 #199
coinz --> Du skal bare gøre hele tabel større.

//CoolBy
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:21 #200
http://62.243.77.235
så det er midt sidste bud...det er det denne gang:=) men jeg ændre gerne på det hvis det interesserer dig;)
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:23 #201
fastpoint....ehhh, det er ikke et seriøst bud vel?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:24 #202
:===================)
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:25 #203
Det tager jeg som et nej...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:25 #204
Jeg har lige rettet mouseover på linksne og jo dette er et seriøst bud...jeg ved sgu ikke hvad han kan lide og har haft lavet lidt af hvert nu
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:26 #205
det er da meget sejere end alt det andet :-)
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:27 #206
fastpoint...heh...med de andre designs du har lavet, undrer det mig du kan finde på at lave det der...

gizmo, husk at tage dine briller på.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:28 #207
milo.... http://www.geocities.com/kalpedk

er noget af det jeg er i gang med for tiden....har købt domainet, men det er ikke blevet aktiveret hvis det undrede dig:=) Menuen er lidt fucked op og linkse er ikke sat til i nu, men det design har taget mig et jaa ved egentlig ikke helt hvor lang tid...på en dag men kan ikke huske time antallet.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:29 #208
det design der...det koster penge og ikke point!:=)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:29 #209
8-\')
så, nu har jeg briller på 8-\')
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:30 #210
fastpoint, ??? hvad har det med det jeg sagde, at gøre?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:30 #211
og en fra ja det er en ulovlig side desvære har lavet gfx\'en så lidt reklame skulle jeg lave til ham:(
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:31 #212
--> hurtig pointe.
hvor har du fundet den skabelon?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:31 #213
hvad er der galdt med designet..for barnligt?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:32 #214
html og så videre har jeg selv lavet...det er ikke så svært, men grafikken har jeg ikke lavet....jo den som milo gør grin med har jeg:)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:32 #215
jeg spurgte bare hvor du har fundet det.
freetemplates.com eller hvad det nu hedder ???
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:34 #216
jeg har selv lavet det din tumpe:9
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:35 #217
kalpe.dk kommer til, at indtage det de danske charte med storm:=)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:35 #218
øhh...tror jeg nu ikke liiii,
http://www.geocities.com/kalpedk
og
http://62.243.77.235

nå, men hva´ faen
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:35 #219
fastpoint...damn... Nu må det ud.

Undskyld jeg skriver det jeg skriver nu, kan ikke lade være.

fastpoint, du skal se realiteten i øjnene. Du tror at de designs du laver, er prof. men det er de IKKE. De ligner det man lavede efter den 1. måned man var begyndt at lave hjemmesider.

Citat som: \"det design der...det koster penge og ikke point!:=)\"
og: \"dette  er en flot side! pro\'s ved det:)\"

Irriterer mig GRUSOMT.

Og nu disker du op med det sidste design der, som er grimmere end det newbies\'ne på subnet, laver.

Rart at få det ud.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:36 #220
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:38 #221
synes du selv det fastpoint?
inden du begynder at lave sådan noget her. Så synes jeg lige du skulle prøve at se hvad der er lavet indtil nu. Det er for dit eget bedste. Der er jo ingen grund til at blive HELT til grin :)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:39 #222
lol....jeg ved godt det er grimt, men hva\' faen tror du ikke, at jeg får den største griner hvis det bliver valgt? Det tror jeg..over jer!
Desuden det design jeg sagde var fedt...det sorte og hvide der..det var da flot. Jeg snakker om designet og det var, da en pæn opstilling af tingene... http://62.243.77.235/ tog mig 6minutter at lave
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:39 #223
Styrer??? Damn...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:39 #224
med grafik
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:40 #225
hehe...vinder jeg denne konkurrence her, så håber jeg i føler jer tumpet...jeg tror sgu, at jeg vil gøre denne her flotterer http://62.243.77.235/

og gizmo så kan du føle dig til GRIN!
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:41 #226
fastpoint. Hvis du kommer med sådan nogen useriøse forslag og kommentarer, hører du sgu ikke til på eksperten.dk.

For 800 points kan du ikke være bekendt at spilde coolby\'s tid med det sidste forslag vi har set fra dig.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:42 #227
milo: se på det, som en beta..jeg arbejder videre på det:=================================)
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:43 #228
fastpoint, din vinder hvis coolby ingen smag har. Og da han selv er programmør, tror du så ik godt han selv kan lave det der???

og gizmo, jeg vil sige han allerede blev til grin, idet han smed linket til hans nyeste \"forslag\"
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:44 #229
damn...hvor gammel er du? ik over 14 tror jeg
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:47 #230
17år og er started på gfx i går aftes. Kan programmere i c++ delphi html ...og stadig det design var bob bob en joke, men jeg står fast ved det jeg laver!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:48 #231
www.yaysearch.com er mit bedste værk...har lavet det sammen med en anden kammerat også 17år og det eneste grimme ved den side er farverne!
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:50 #232
Ja den er da lidt pænere
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:52 #233
bare vent til jeg kan det med grafik der...så bliver den bedre:=)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:52 #234
--> milo.
Coolby er IKKE programmør.
men har sq´ en smag.
og fastpoint, jeg vil ALDRIG nogensinde komme til at føle mig til grin, den bliver jo ikke valgt.
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:53 #235
det er sgu også okey, at du ikke er hardcore til grafik endnu. Men lad dog for fanden bare være med at sige ting, som de ting jeg citerede før...Det er dem der får mig til at sige det jeg gør.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:53 #236
6 min, jeg kunne have gjodt det på 2 min
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 14:54 #237
gizmo, yep
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 14:56 #238
gizmo...det er fordi jeg har trial versionen af photoshop:) så jeg skal sige print screen og indsætte det i paint hvor jeg så fjerne alt det, som ikke høre til banneret eller knapperne jeg lavede..det tager sin tid:=)
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:02 #239
behøver du ikke selvom det er en trial? det må være en beta beta trial trial du har.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:03 #240
nej, det må være en beta beta demo *G*
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 15:04 #241
det er det:_)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
11. maj 2001 - 15:05 #242
til milo....gale mand gizmo:)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:05 #243
ej, undskyld, skal nok være rar 8-\')
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:07 #244
gizmo....hvilket design er din favorit af dem herinde?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:09 #245
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:11 #246
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
11. maj 2001 - 15:12 #247
jaja, what ever
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 19:23 #248
:)
Avatar billede coolby Nybegynder
11. maj 2001 - 22:29 #249
Nu har jeg truffet mig
det gør til darkhero

//CoolBy
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 23:18 #250
ej så vælger du hans kopi af mit...

undersøger lige mht. copyright........... :)
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 23:23 #251
darkhero, btw har du lavet det helt forkert, altså lavet det helt forkert i dit html...
Avatar billede coolby Nybegynder
11. maj 2001 - 23:40 #252
Ja sådan er det

//CoolBy
Avatar billede milo Nybegynder
11. maj 2001 - 23:41 #253
Ja desværre...men sidder da heldigvis og undersøger ting og sager, og læser love igennem osv.
Avatar billede darkhero Nybegynder
11. maj 2001 - 23:53 #254
Avatar billede coolby Nybegynder
12. maj 2001 - 01:05 #255
Takker

//CoolBy
Avatar billede lawyer Nybegynder
12. maj 2001 - 07:11 #256
Milo> Start med ophavsretloven...www.retsinfo.dk men der er altså ikke noget at komme efter!
Avatar billede darkhero Nybegynder
12. maj 2001 - 08:58 #257
Tak Lawyer.. du må jo have forstand på det! :)
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 18:08 #258
darkhero, dit design er fucked up i opera og netscape...
Avatar billede lawyer Nybegynder
12. maj 2001 - 19:18 #259
Og Milo er pissed over hans design ikke blev valgt..hehe
Avatar billede milo Nybegynder
12. maj 2001 - 20:27 #260
nej, er pissed over en kopi af mit vandt. Havde kirstens vundet havde det været helt fino.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
12. maj 2001 - 21:05 #261
FØJ...hvordan kunne det simple peace of shit vinde:=) Skal i ikke se grand prix?
Avatar billede lawyer Nybegynder
13. maj 2001 - 07:34 #262
Fred af lort??? :-)

ahhh....piece..surrounded by kids I guess ;-)

Jeg havde nu personligt valgt Milo\'s men fastpoint er sq farveblind...brug http://webcafe.dk/html/artikler/202/ha202.php3 en anden gang!
Avatar billede kirsten Nybegynder
13. maj 2001 - 11:45 #263
Kan jeg ikke lige få at vide hvorfor du ikke valgte mit design?
:)
Avatar billede coolby Nybegynder
13. maj 2001 - 12:25 #264
kirsten --> For darkheros var rigtigt nørdet.

men når jeg skal have nyt desgin igen vil jeg da godt give 800 point for dit kirsten

//CoolBy
Avatar billede kirsten Nybegynder
13. maj 2001 - 12:30 #265
ok!
:)