Avatar billede beckham14 Nybegynder
30. april 2006 - 17:08 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

salg af brugt pc

Jeg har en stationær computer som skal sælges. Jeg har købt en windows xp som jeg selv skal bruge, og derfor ikke vil sælge den. Men må jeg gerne sælge min computer med windows xp på i forvejen?
Avatar billede tagebebe Nybegynder
30. april 2006 - 17:12 #1
nej
Avatar billede beckham14 Nybegynder
30. april 2006 - 17:13 #2
Hvordan kan det være at man gør det på qxl.dk så?
Avatar billede tagebebe Nybegynder
30. april 2006 - 17:16 #3
man må gerne hvis man leverer cd'en med, men der er da mange, der blæser på det, men man må altså ikke!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2006 - 17:41 #4
Der er mange på QXL der installerer div. programmer og styresystemer på de computere de sælger, men ikke leverer cdrommerne med - det er ulovligt.
Avatar billede tubber Juniormester
30. april 2006 - 17:55 #5
uha det er nødvendigvis ikke ulovligt.
Sælger jeg en bærbar på QXL og der er XP på, så skal de bare give CD key med, ikke CD. Du må så ikke bruge den Key selv når du har overdraget den til en anden.
Avatar billede tubber Juniormester
30. april 2006 - 17:56 #6
og til QXL hvis du køber en computer med XP på og der sidder det der licens klistermærke på er det lovligt også selv om det er uden CD, men den der har solgt den må så ikke bruge den mere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2006 - 18:49 #7
Jeg ville bare ikke til at betale M$ for at de kan sende en ny cd...