Avatar billede anjep Nybegynder
29. april 2006 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cisco 501, Flere Public IP adresser

Hej Eksperter,

Et hurtigt spørgsmål.....tror jeg ;-)

Jeg har en pix 501, som køre uden problemer.

Nu har jeg fået flere public ipadresser, hvordan koder jeg dem ind i pix'en, så jeg kan lave mine port forwardings?

Håner nogen kan hjælpe!

/Anjep
Avatar billede svindler Nybegynder
01. maj 2006 - 09:08 #1
hvis du før har haft private ip'er bagved pix'en, så gør du på præcis samme måde, som da du kun havde en ip, med static. Du kan selvfølgelig ikke angive "interface" som outside adresse på static kommandoen, hvis du har været vant til det, men skal angive den enkelte public ip
Avatar billede anjep Nybegynder
02. maj 2006 - 07:15 #2
vil det sige den "bare" lytter om der er nogen som snakker på den ip jeg har lavet en regel på?

Det skal absolut ikke defineres nogle steder?
Avatar billede svindler Nybegynder
02. maj 2006 - 09:44 #3
En static til at fortælle, hvad pix'en skal gøre med pakkerne og en access-list regel til at fortælle, hvad der er tilladt mod den ip/port.
Hvis adresserne skal sendes unat'et til en server bagved pix'en, skal du også have et route entry, men det er vist ikke tilfældet her?
Avatar billede anjep Nybegynder
26. maj 2006 - 14:34 #4
Det virkede tak :-)