Avatar billede rz2001 Nybegynder
06. maj 2001 - 19:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Backup på harddisk

Jeg bruger word 2000 og jeg synes det kunne være rart hvis jeg kunne få programmet til at lave en backup på harddisken hvis jeg gemmer på diskette.

Jeg ved godt hvordan man får Word til at lave en backup, men den bliver lagt sammen med den anden fil (f.eks. på disketten).
06. maj 2001 - 20:43 #1
Backup filen følger filen :-(
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2001 - 08:06 #2
Jeg vil anbefale at arbejde C-drevet (eller et netværksdrev),og derefter at flytte filen over på A-drevet, således vil der altid være en backup på din pc\'er.
Det er også meget hurtigere at arbejde direkte på pc\'eren frem for A-drevet
Avatar billede rz2001 Nybegynder
07. maj 2001 - 20:04 #3
Jeg mener: Når du trykker gem så opretter den både en kopi på disketten og en på harddisken
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
26. maj 2001 - 11:59 #4
Når du har lavet en back-up diskette kan du gøre således: Kopier disketens indhold til en mappe i C-drevet...DOG skal du lige sørge for at ændre filens navn inden du gemmer den i C-drevet!
MVH Danny
17. december 2001 - 02:29 #5
fik du det løst ? hvis->laver du så ikke selv et svar og accepter det, så spørgsmålet kan blive lukket.
Avatar billede rz2001 Nybegynder
19. februar 2002 - 22:56 #6
Jo