Avatar billede bis3n Nybegynder
29. april 2006 - 00:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Toshiba Satellite M70-144

Godaften.

Hvad synes i "eksperter" om denne laptop?:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=171050

Overvejer kraftigt at købe den, men vil lige høre jeres mening. Nogen som eventuelt har erfaringer med den?
Avatar billede pinball Nybegynder
29. april 2006 - 02:31 #1
jeg er ikke bærbar ekspert men jeg synes at det er et rigtig godt valg.
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2006 - 07:57 #2
Ganske okay maskine. Hvad er dit formål med den?
Avatar billede bis3n Nybegynder
29. april 2006 - 10:26 #3
Den skal bruges til at surfe, lidt programmering og photoshop, tekstbehandling/skole, og måske en lille smule Guild Wars (hvilket den godt kan trække).
Avatar billede huset Praktikant
29. april 2006 - 10:29 #4
Den vil kunne opfylde alle dine krav. Mit råd til dig vil være, at du smider RAM i så du mindst har 1GB i. Photoshop elsker RAM.

Ellers en ganske fin maskine, og Thosiba er en god producent på markedet
Avatar billede bis3n Nybegynder
29. april 2006 - 10:34 #5
Det med at få sat ekstra ram i er også min plan.