Avatar billede dromar Nybegynder
28. april 2006 - 23:03 Der er 3 kommentarer

Ipod video - Itunes - conventerin

Et link til et alternativt video/DVD ipod converter progam >>Freeware<<.

Nogen der ved om man kan ændre equalizeren i ipod'en? Jeg kan se man kan ændre den i iTunes, og den ligner den som er i ipod'en.

Når nu jeg har rippet en DVD, og lavet filerne om til mp4, så ligger filmen spredt over eks. 28 kapitler. Og når jeg så prøver at ligge dem ind i ipoden, så spiller den kun et kapitel af gangen :(  Hvad skal jeg gøre for at se filmen i et huk??
Avatar billede dromar Nybegynder
28. april 2006 - 23:25 #1
Og så lige en ting.. Nogen gange når jeg converter med iTunes, så vil den ikke modtage vise lydfiler, den siger ""Filen"" Kan ikke importers, der opstod en ukendt fejl (-50)  <---??? Why??
Avatar billede egonspock Seniormester
29. april 2006 - 01:36 #2
Hvilket program bruger du? Jeg bruger selv iSquint fra http://www.isquint.org/ og har ikke den slags problemer. Jeg har konfigureret den til at importere mine film til iTunes, men har kun prøvet forskellige .avi-filer hidtil. Det virker til gengæld perfekt. (nu du er i Mac-gruppen, antager jeg blot at du har en Mac)
Der kan være enkelte lydfiler, som iPod'en ikke kan overføre og afspille og dem må du få gen-rippet (jeg faldt over et mønster sidst, men glemte det igen. måske noget med et bestemt tegn i navnet eller sådan noget)
Avatar billede mr-s Nybegynder
11. juni 2006 - 21:08 #3
Du skal bare downloade Videora iPod Conventer det er helt gratis og virker upårklageligt. du kan downloade det her: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Håber det kunne bruges;)