Avatar billede gaasen Nybegynder
28. april 2006 - 18:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!! STOP: c000021a {Fatal system error}

Hejsa

Jeg får denne fejl meddelse på vores windows server 2003:

STOP: c000021a  {Fatal system error}
The windows logon process system process terminated unexpectedly with a status of
0x00000080 The system has been shut down

Serveren når lige at starte den grafiske bruger flade op og derefter bluescreener den med ovenstående fejl.
Har prøvet at starte i fejlsikret tilstand uden held
Har også prøvet at Last Known Good Configuration også uden held

Er der nogen der har oplevet dette og hvad skal man gøre for at løse problemet ?

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede TRoXa Novice
28. april 2006 - 18:47 #1
Det kan tænkes at være en patch der har gjort det. Er set mange gange før. Lav en repair igennem installations cd'en og så skulle der gerne være hul igennem igen :)
Avatar billede TRoXa Novice
28. april 2006 - 18:47 #2
problemet har jeg oplevet med præcis samme fejl på winxp og der hjalp en repair
Avatar billede gaasen Nybegynder
28. april 2006 - 19:09 #3
Okay hvad så med de services der kører på serveren. Bliver de ikke slettet eller laver fejl ?
Avatar billede gaasen Nybegynder
28. april 2006 - 20:39 #4
Tak for det rigtig hurtige svar. Det virkede med repair af installationen og den beholdte alle konfigurationer, så det var super ;-)
Avatar billede TRoXa Novice
01. maj 2006 - 09:13 #5
Det var da så lidt :) Er glad for at det løste dit problem