Avatar billede komski Nybegynder
28. april 2006 - 07:23 Der er 5 kommentarer

Kan ikke kome "ind" på min router

Jeg kan pludselig ikke komme ind på min routers setup side. Når jeg taster ip-addressen til routeren, får jeg beskeden, siden kan ikke findes. Den plejer at lukke mig ind...

Jeg får også kun tildelt en ipadresse af routeren. Så min telefon virker ikke, men nettet virker ok.

Hvad kan der være galt.
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. april 2006 - 08:24 #1
Prøv at reestee din router.
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. april 2006 - 08:24 #2
reestee=reesette
Avatar billede levithan Nybegynder
28. april 2006 - 09:35 #3
har du prøvet at slukke for strømmen i 30 sekunder og tænde igen
Avatar billede komski Nybegynder
30. april 2006 - 12:03 #4
Jeg har prøvet at reesette og slukke for strømmen men det virker ikke. Jeg kan stadig ikke komme ind.
Avatar billede is Nybegynder
30. april 2006 - 22:37 #5
Hvordan resetter du ? er det ikke noget med at trykke en swits mens man sætter spænding på