Avatar billede flmi Nybegynder
27. april 2006 - 17:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC Suite - Sony Ericsson w800i

Jeg kan (som mange andre) ikke installere PC Suite fra Sony Ericsson, til brug for min w800i - bluetooth forbindelse fra min mobil til min PC.
Under installationen kommer følgende melding:
Modulet c:\Programmer\Sony Ericsson\mobile\File Manager\fmgrobex.dll kunne ikke registreres. HRESULT - 2147220473. Kontakt Supportteknikerne.
Jeg har været i kontakt med Sony Ericsson - de kan ikke hjælpe.
-Er der hjælp at hente til løsning af problemet??????
-Findes der et andet alternativ program der let og ligetil kan skabe bluetooth forbindelse, selv søge og finde telefonen og muliggøre filoverførsel?????
-Jeg har forsøgt med FMA, men synes det er vanskeligt - kan ikke connecte min mobil.
På forhånd - tusind tak
Hilsen
fl
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. april 2006 - 20:31 #1
Jeg har haft den til min K750i og havde kun det problem at jeg kunne ikke slippe af med den igen, men den har da altid virket gennem min Logitech diNovo bluetooth.
Har du indbygget BT i PC´en
Avatar billede flmi Nybegynder
27. april 2006 - 20:53 #2
Hej Nordicwolf.
Nej ikke indbygget BT - men, installeret via BT USB dongle "BlueSoleil.
PC Suite fra Sony Ericsson (File Manager) fungerer overhovedet ikke på min PC - heller ikke før jeg fik BT.
Hilsen
fl
Avatar billede flmi Nybegynder
03. maj 2006 - 10:13 #3
Vi lukker spørgsmålet ned.
fl