Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 13:47 Der er 42 kommentarer og
4 løsninger

webhotel til en nybegynder

nogen der kender et okay webhotel til ca. 15,- mdr.
med program til hjemmesider
helst min 10 mail
og skal da helst ikke have en downtime på 99%

:)
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 13:48 #1
Hvad med en 6,25 om md ?
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 13:48 #2
Avatar billede levithan Nybegynder
27. april 2006 - 13:49 #3
https://www.b-one.net/ virker upåklagligt har det selv
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 13:49 #4
Når du siger program til at lave hjemmeside hvad skal det så være, at du et et nemt interface kan oprette nogen små tekst sider ?
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 13:50 #5
ja ak kender intet til hjemmesider men nu vil jeg have en for sjov
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 13:51 #6
helst et sted hvor domæne er med i prisen
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:18 #7
B-One er jeg personligt trætte af en hjemmeside som jeg har haft ansvaret for er på 6 måneder defaced/hacked 6 gange.

Domæne er som sådan aldrig med i prisen, men evt. kontakt mig på exp @ ljnet.dk så kan det være jeg kan komme med et godt tilbud til dig.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:25 #8
leif, kender du noget til e-mail adressen leif@web2u.dk ?
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:26 #9
(blot en tanke.. nu håber jeg da ikke det er DIG der er web2u.dk og samtidigt sidder og slacker b-one for at være ringe)
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:30 #10
hmm Leif:

Leif siger:
"Hvis du har lyst, kan du tage kontakt til info@web2u.dk som eftersigende leder efter evt. samarbejdspartnere, de ligger I opbygningsfase pt. og derfor er der nogen funktioner som mangler."

Jeg ligger selv hos dem med www.ljnet.dk og jeg er glad for det !!!

Leif siger:

Det er mig der har www.web2u.dk og fik bare lige en mail umiddelbart efter jeg havde skrevet her vedr. chat's uden afsenders email.

-- Er der andre end mig der lugter ugler i mosen. I første omgang ejer du det ikke, i det andet gør du. Og samtidigt sviner du B-one.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:32 #11
Her er lidt andre muligheder:
www.surftown.dk
www.b-once.dk
www.cliche.dk

Alle billige, med varierende support. Har brugt SurfTown, og med en anelse besvær fik jeg et booking-system til at virke. Deres support er nogenlunde god og du får svar relativt hurtigt.
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:33 #12
ismand -> Hvis du har en klage eller noget over Web2U.dk så synes jeg du skal skrive til os med begrundelse, fakta er at jeg har haft igennem en ansættelse har haft ansvaret for et site som desværre har ligget hos B-One. Jeg sviner ikke B-One til, men har skrevet min mening om dem.
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:33 #13
Men jo, jeg har en finger med i spillet om Web2U.dk
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:36 #14
En finger med i spillet sømand? "Det er mig der har web2u" -- Hvis man ejer et firma, hvorfor vil man så ikke vedstå at mig ejer det?
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:36 #15
*man
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:36 #16
Vi er flere ejere.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:39 #17
hmm, ja, sikkert. I øvrigt er det her ulovligt:

www.wow-online.dk/+Web2U&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=8" target="_blank">http://66.249.93.104/search?q=cache:PVY70zQ8X0oJ:www.wow-online.dk/+Web2U&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=8
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:40 #18
Eller vil du have det meget klart: Jeg er en af ejerene af Web2U.dk men du er velkommen til at kontakte mig på en email så vil jeg gerne gå en smule dybere om situationen.
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:41 #19
Hvad er ulovligt ?
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:42 #20
Desuden, hvem ville stole på en virksomhed der påståeligvis skulle have flere ejere. Der er ikke vist noget CVR nr., i står ikke på virk.dk, der er ingen direkte kontaktmuligheder. Jeres oplysninger er anonyme på dkhostmaster.dk Helt ærlig Leif -- Tror du ikke du skulle få taget dit shit sammen?
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:42 #21
Du må ikke skrive at et site er lukket pga. manglende betaling. Det er at hænge folk ud!
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:44 #22
Du kan jo så hive fat i mange andre firmaer om det, men jeg kan ikke bruge det til noget.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:46 #23
Det er den samme gamle sob-story. "De andre gør det!!"

----

Anywho -- udfra hvad jeg kan se vil jeg på det kraftigste fraråde at bruge web2u.dk
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:47 #24
Kan du refere til en lov tekst som siger det er ulovligt det vi gør ? Så vil jeg meget gerne se den og så vil jeg love at det ændres.
Avatar billede lund_dk Praktikant
27. april 2006 - 14:48 #25
Jeg kan varmt anbefale www.needhost.dk
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:54 #26
Quote: "- Ved at hænge folk ud som dårlige betaler overtrædes loven om håndtering af personlige oplysninger" -- Altså overtrædes persondataloven som administreres af Datatilsynet.
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 14:55 #27
Ref. direkte ? Jeg kan ikke bruge en Quote til noget.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:55 #28
Leif, jeg vil meget gerne vide hvorfor du føler du skal holde dig anonym, hvis du driver en virksomhed. Det lugter endnu mere end at du hænger folk ud som dårlige betalere og bryder love du ikke engang har sat dig ind i som udbyder.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 14:56 #29
Læs loven! www.datatilsynet.dk
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 15:00 #30
Leif, det er fint du tilbyder en billig service -- HELT FINT -- men du skal gøre det på en ordentligt og lovlig vis. Jeg kører ikke hetz mod dig, men jeg vil simpelthen ikke bare stå på sidelinjen og se dig drive din forretning på en ulovlig måde. Det skader ikke kun dig, men alle andre udbyderes troværdighed.
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 15:00 #31
ismand -> Jeg skal være ærlig at sige jeg kan ikke finde det sted hvis jeg kigger på følgende derfor vil jeg meget gerne have en en ref til paragraf
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 15:00 #32
jeg syntes det er flot i gider ødelægge min tråd
tak for det gutter
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 15:01 #33
ismand -> Kontakt mig på ovenstående adresse, så tager vi den der.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 15:02 #34
Ja, jeg beklager Snipez. Du skal være velkommen til at oprette en ny tråd. Du skal nok få nogle point af mig hvis du gerne vil det. Men det fik bare mit pis i kog.. Så jeg beklager meget besværet for dig. (Overvej hensigten med hvorfor jeg har skrevet som jeg har gjort i denne tråd :) )
Avatar billede lund_dk Praktikant
27. april 2006 - 15:02 #35
Nå, men web2u.dk kan er registreret på adressen:

Web2u.Dk
Maltagade 5, 1. th
2300 København S

Tlf: 78 78 05 46

Måtte på de gule sider og søge.
Men er klart enig med Ismand, at det lugter meget at en forretningsdrivende holder sig anonym :s
Avatar billede leif Seniormester
27. april 2006 - 15:03 #36
snipez -> Det tilbud du ville kunne få er at du selv kan få lov til at være med tiol at forme det system som vi er igang med at lave, det er system lige netop til folk som ønsker en lille side, men ikke gider at sætte sig ind i HTML osv.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 15:06 #37
http://www.cfje.dk/cfje/Lovbasen.nsf/ID/LB01983588?OpenDocument

læs det igennem. Der er et udsagn fra en fra Datatilsynet. Jeg kan som du ikke finde paragraffen -- men når datatilsynet siger det, så er det lov! Det du skrev er endnu mere grælt end det der blev skrevet på den side.
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 15:08 #38
mægtigt, nu behøver web2u.dk ikke være anonyme mere :)
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 15:17 #39
er der program til hjemmesider de steder i skriver?
Avatar billede swiatecki Novice
27. april 2006 - 15:26 #40
web10.dk der er hjememside program med :D
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 15:28 #41
SurfTown.dk har et program ja. Kan ikke huske hvad det hedder, men jeg mener du kan se det på deres hjemmeside.

Det program du omtaler hedder normalt et "CMS" eller Content Management System. Det betyder at du normalt får stillet et redigeringsværktøj til rådighed, som du kender det fra Word, hvor du kan redigere indholdet, indsætte billeder og så videre. Jeg ved SurfTown har det, og det synes at fungere udmærket. Kig på det og se om det er noget der dur :)

Held og lykke!
Avatar billede ismand Nybegynder
27. april 2006 - 15:31 #42
Leif, nu har jeg skrevet til datatilsynet for at forhøre mig. Så skal jeg nok skrive tilbage når jeg ved hvorvidt du faktisk har lovhjemmel til at skrive at en person er dårlig betaler.

Men spørg dig selv: Hvis det var lovligt, tror du så ikke flere virksomheder ville gøre det? F.eks. skrive på en kuvert når de sender en regning: "Denne person er en dårlig betaler!"
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 18:12 #43
jeg har valgt www.web10.dk
Avatar billede swiatecki Novice
27. april 2006 - 18:16 #44
glad for at høre :D
Avatar billede snipez Nybegynder
27. april 2006 - 18:18 #45
håber bare det kommer til at virke  :)
Avatar billede 7degreez Praktikant
27. april 2006 - 18:20 #46
lol total grineren tråd...