Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
27. april 2006 - 08:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Start program ved Højreklik på mappe/fil

Hej Allesammen

Jeg skal til at udvikle et lille program. Jeg vil gerne have at programmet kommer frem når der højreklikkes på en fil eller en mappe i Windows. Ligesom Winzip og winrar kan gøre.

Hvordan kommer jeg i gang med det??

MVH
Jimmi
Avatar billede torving Nybegynder
27. april 2006 - 10:18 #1
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
27. april 2006 - 11:04 #2
Takker mange gange, det vil jeg hjem og lege lidt med. Det ser helt sikker ud som noget jeg kan bruge. Smid et svar.
Avatar billede torving Nybegynder
27. april 2006 - 11:07 #3
svar
Avatar billede jimmi1311 Nybegynder
27. april 2006 - 14:58 #4
Hmm......nu er jeg kommet lidt i gang. Men mangler nu at finde ud af hvordan jeg får sti'en på den mappe hvor jeg højreklikket for at starte programmet.

Nogen forslag?