Avatar billede quiw Nybegynder
27. april 2006 - 08:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visual studio Database

Jeg har lavet et lille program i Visual Studio 2005, som har en "Luk" knap, en "Søg" knap, en "textbox" og en "Label" .. Men jeg vil gerne lave sådan, at det man indtaster i texbox vil blive søgt, og det den finder vil blive returneret i Label .. Hvordan er det muligt?..
Avatar billede saymyname Nybegynder
01. maj 2006 - 12:31 #1
Uhada...

Først og fremmest: Jeg ville mene at det var lettere at lave i C# - men eftersom det ikke virker somom du er meget besat af programmeringssproget bør du tjekke følgende link (meget udførlig skridt for skrid guide).
http://www.awprofessional.com/articles/article.asp?p=31764&rl=1

Derefter hvis du insisterer på at det vkal være i C++.Net
http://www.informit.com/articles/article.asp?p=29736&rl=1

Samme guide men til dette.
Avatar billede quiw Nybegynder
01. maj 2006 - 19:39 #2
Hehe .. Well, har skam lavet hele systemet i C++ .. Men det er kun console baseret .. Og da .NET lød som det nemmeste til at udvikle det grafisk tænkte jeg at der måtte være nogle nemme guides .. Men det var åbenbart et svære emne end forventet .. :) Men tak for svaret ..