Avatar billede stigpedersen Nybegynder
06. maj 2001 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Afinstallerer win 2k

Jeg bruger næsten ikke win2k som jeg har på
mit d drev, men næsten kun win98 se som jeg syntes er hurtigere og langt bedre til mine spil.
Nu skal win2k væk.
Men den der med Fdisk/mbr virker bare ikke her. Der sker ikke en skid!
Kan jeg ikke bare sætte bootmanageren til at starte win98 efter 0 sekunder og så formatere d: drevet efterfølgende fra win98
Sådan en bootmanager kan vil ikke lave rav i den? og den fylder vil heller ikke alverden.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2001 - 15:57 #1
Har du inst. win2k fra win98 burde du kunne gå kontrolpanel, vælge Tilføj/fjern programmer.
Hvilken et af OS står øverst i bootmanager, 98 eller win2k?
Der er en metode til at fjerne win2k i bootmanager, kan bare ikke lige huske hvordan!
Har du kun win2k liggende på d: kan du bare formatere den. Ellers fjern den håndkraft.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2001 - 15:58 #2
Ellers fjern den med håndkraft.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
06. maj 2001 - 16:01 #3
Gå først ind i Win2k, og gå ind i kontrolpernelet >system. og så fjern dualbooten så den kun starter i Win98 derefter gå ind i Win98 marker Winnt mappen og tryk shift+delete.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. maj 2001 - 16:08 #4
techno dk> Jeg har 2 ens profiler, men jeg kan ikke se hvordan jeg fjerner den ene.
Kom med et bedre bud!
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
06. maj 2001 - 16:17 #5
Jeg har gjort som beskrevet i mit spørgsmål.
og det virrker!
Men hvorfor kan jeg ikke fjerne bootmanageren på c: drevet?
Avatar billede rebecca Novice
06. maj 2001 - 16:23 #6
Hej
Prøv at starte med fdisk når den spørger om understøttelse af store harddiske svar nej fdisk så drevet med win 2000
Mvh.rebecca
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
06. maj 2001 - 18:18 #7
Jeg gjorde som jeg skrev i mit spørsmål og fandt
følgende i en newsgroup: Sys c: og DEREFTER fdisk/mbr.
Nu er alt iorden. Tak for svarene men I får kun
5 point hver.

Avatar billede stigpedersen Nybegynder
06. maj 2001 - 18:19 #8
Nåee pyt så 10 da :O)