Avatar billede bums3 Nybegynder
26. april 2006 - 13:56 Der er 11 kommentarer

Ondt i maven

hvorfor får jeg ondt i maven når jeg spiller fodbold?? Jeg får meget luft i maven men det går ikke over efter jeg har været på toilettet.....
Avatar billede perj Nybegynder
26. april 2006 - 13:59 #1
Avatar billede levithan Nybegynder
26. april 2006 - 14:30 #2
Se positivt på tingene, du skal være glad for at du kan gå på wcet og ikke at du mgl endetarmenshullet det er der jo nogle som er født med.

ellers så jeg en reklame for noget afførings stoppende middel på apoteket.
Avatar billede nidyahou Praktikant
26. april 2006 - 14:38 #3
jeg ville snakke med min læge hvis det er meget generende, og det lyder det som om det er.
Avatar billede martin_moth Mester
26. april 2006 - 15:28 #4
ja se positivt på tingene, som levithan siger. Du skal være glad for at du ikke er lam i hele kroppen, men sagtens kan spille fodbold. Super svar
Avatar billede djras Nybegynder
26. april 2006 - 15:41 #5
Dette er godt nok en åben kategori....men...men...
Avatar billede nidyahou Praktikant
26. april 2006 - 20:03 #6
haha. Det er da det tammeste svar. Skal lægerne så sige når folk har det dårligt "Vær glad for at du ikke er lam"? Det holder da ingen stedet, mennesket er jo skabt til at stille krav
Avatar billede martin_moth Mester
27. april 2006 - 08:42 #7
trode at ironien var åbenlys
Avatar billede levithan Nybegynder
27. april 2006 - 08:51 #8
bums3
respons ??
Avatar billede bums3 Nybegynder
27. april 2006 - 19:23 #9
Jeg tror på at det rigtige svar er at gå til lægen! Så det er min plan, tak for hjælpen nidyahou :-)
Avatar billede bums3 Nybegynder
27. april 2006 - 19:26 #10
Okay.. Hvordan giver jeg så de point?
Avatar billede martin_moth Mester
28. april 2006 - 08:25 #11
der er ingen der har givet svar, kun kommentarer. Tror godt du kan tage pointene selv, dvs. selv lægge et svar, og acceptere det.