Avatar billede bri Nybegynder
26. april 2006 - 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PDF tool / SDK

Jeg leder efter et værktøj - eller en komponent - til at konvertere dokumenter fra MS Office til PDF. Produktet skal ydermere være i stand til merge to (eller flere) filer til én  PDF fil.

Det skal anvendes/kaldes fra Delphi (D4++) under Windows (98/NT/XP).

Jeg har fundet PDFcamp (http://www.verypdf.com/pdfcamp/pdfcamp.htm) som bla. kan kaldes som et batchjob. Men jeg vil helst have noget i retning af et SDK, hvor det ikke er nødvendigt at distribuere og installere en specifik komponent.

Det er til kommercielt brug og slutproduktets målgruppe er ca. 3000 brugere.
Avatar billede gusse Nybegynder
03. maj 2006 - 14:06 #1
yeps !

prøv www.bcltechnologies.com , snak med sharif@bcltechnologies.com

du skal du have en com component installeret... men det er vel ikke det store ??
Avatar billede bri Nybegynder
31. maj 2006 - 22:45 #2
Jo, desværre ... den (type) løsning kan ikke accepteres - beklager.