Avatar billede madizone Nybegynder
06. maj 2001 - 14:32 Der er 17 kommentarer og
5 løsninger

HJEMMESIDE VURDERING : Forslag til forbedring?

???
www.als-computer.dk
???
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
06. maj 2001 - 14:37 #1
Flot... Men det blå (nederst) det burde du måske lave om til en lysere farve , så man kan læse hvad der står !
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. maj 2001 - 14:40 #2
Mere indbydene forside, som fortalte lidt om siden, og dens formål.
Under kontakt behøver du ikke at skrive: - - - Skriv indholdet i denne boks - - -i selve Contaniren.
Skriv det lige som du har skrevet Navn og Priotet. Eksempel: Brev.
Under profil, scroll lidt ned til overskriften \"Hjemmeside\" der står Klik på punktet \"Webdesign\". Webdesign kunne du jo godt have lavet som et link, jeg gider sq ikke bevæge musen op til punktet \"Webdesign\" :-).
Det er meget småt, som kunne forbederes syntes jeg.
Til designet:
Designet er lidt for enkelt. Der må gerne være lidt mere liv!!!

Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 14:41 #3
Den ser lidt uprof ud
Avatar billede webson Nybegynder
06. maj 2001 - 14:41 #4
dejligt nemt at overskue

dog lidt mørke farver
men det er jo en smagsag

10@13
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 14:41 #5
jeg har lige nogen forslag
Avatar billede fastpoint Nybegynder
06. maj 2001 - 14:42 #6
en ny menu....ikke andet
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. maj 2001 - 14:44 #7
8^@13 - Hvis du gerne vil have en karekter for designet. Indhold er der ikke meget af.
Du kunne jo lave et menu punkter som:
- Infomation
Her kunne stå lidt om dig selv, Din alder. De programmer du bruger o.lign.
Indhold
7@13
Avatar billede stigc Nybegynder
06. maj 2001 - 14:45 #8
centreret tekst holder ikke. Grimt og svært at læse......
Avatar billede madizone Nybegynder
06. maj 2001 - 15:20 #9
Okay....større tekst, samt et link til webdesign(under profil), mere information.

Jeg har bare en spørgsmål : Gider folk tæske alt det tekst igennem.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
06. maj 2001 - 16:22 #10
lugter forærdligt af FP............

Den grønne er ikke så pæn......
Man kan ikke læse hvad der stå på det blå....

7@13

/MN
Avatar billede gnaffe Nybegynder
07. maj 2001 - 10:42 #11
fin side, måske lidt mørke farver.
Jeg tror ikke det er nødvendigt med et link til din forside

8@13
Avatar billede coinz Nybegynder
07. maj 2001 - 14:38 #12
sæt muligvis en mouseover på dine links... verticale linier i baggrunden er i dette tilfælde meget godt da det passer til sidens look... synes at du skal åbne dine referencer i et nyt vindue... det er ikke alle der gider finde din side igen bagefter... jeg ville men ellers...

design 10@13
brugervenlidhed 8@13
Avatar billede madizone Nybegynder
07. maj 2001 - 17:59 #13
lugter af frontpage?
mystisk...den er nemlig lavet i GoLive/PageMill

keep em coming
Avatar billede p-frank Nybegynder
07. maj 2001 - 19:39 #14
7@13 ;(
Avatar billede madizone Nybegynder
08. maj 2001 - 00:46 #15
Okay.....nu har jeg rokeret lidt i grafik og justering......hvordan ser det så ud nu?
www.als-computer.dk
Avatar billede gnaffe Nybegynder
08. maj 2001 - 17:36 #16
Jeg synes at det ser en del bedere ud nu, men jeg synes stadig at du skal fjerne linket til forside, medmindre du skriver noget relavant på den.

8^@13
Avatar billede stampeair Nybegynder
08. maj 2001 - 18:39 #17
Fedt design.
Jeg foretrækker personligt få og enkelte farver, og syntes ikke at grøn og blå passer godt sammen, jeg ville foretrække top menuen i blå nuancer.
Forsiden mangler noget indhold.
Avatar billede madizone Nybegynder
08. maj 2001 - 19:55 #18
Den grønne, den er i på nakken af - den skal ud, sådan må det være.
Jeg er på sagen - hvad med nogle lyseblå nuancer i toppen?
Og så forsætte de blå interlaser i bunden...?
Avatar billede madizone Nybegynder
08. maj 2001 - 20:46 #19
Okay, nu er siden blottet for grønhed og grimhed.
Interlaser er også røget ud.
Så har jeg droppet forside linket, men sat en ny forside på!

Please Evaluate!!!
Avatar billede madizone Nybegynder
08. maj 2001 - 21:26 #20
Er det i orden?

Der kommer nyt spørgsmål nu, om det ændrede design for at se om der er nogen der har noget at indvende!
Avatar billede madizone Nybegynder
08. maj 2001 - 21:27 #21
Det nye spørgsmål kan findes her : http://www.eksperten.dk/spm/71254
Avatar billede qzar Nybegynder
09. maj 2001 - 14:57 #22
Jeg har sendt dig en E-mail skriv venligt tilbage :)