Avatar billede boocken Nybegynder
25. april 2006 - 22:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpel Adressebog

Hejsa !

Er der nogle der har forstand på at lave en simpel adressebog i Java JDK? Den skal kunne åbnes som en jar fil og være med en grafisk brugerfalde, men overhovedet ikke fancy :)

Man skal så kunne tilføje og slette kontakter og angive; navn, efternavn, Email, Adresse, telefon nummer.

jeg har ikke super meget forstand på det, men spørg ind til opgaven hvis i er i tvivl..

mange tak på forhånd :S
Avatar billede boocken Nybegynder
26. april 2006 - 10:05 #2
Jeg har kigget derinde og fundet et par stykker, men jeg søger en mere simpel udgave end dem der er at finde :S

- kan ogs være jeg er for kritisk
Avatar billede datasource Nybegynder
26. april 2006 - 21:39 #3
Ja, jeg tror også at du er en smule for kritisk. En adressebog, med gradisk interface tager lang tid at lave.
Avatar billede boocken Nybegynder
26. april 2006 - 21:44 #4
Ja tror jeg også :)

jeg lukker bare. det er heller ikke aktuelt mere, men ellers tark.