Avatar billede hp4 Nybegynder
25. april 2006 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i om dette design

Ja, hvad syntes i om dette designg www.hp4.dk/New_design/ husk også at se det i rødt under option :D

Tak
Avatar billede trekkies Juniormester
25. april 2006 - 19:56 #1
Hvad er meningen med sitet?
Måske 1-2 flere farver på sitet.

Din kontakt side ligner ikke sitet.
Hvis du klikker på "Send" knappen, så sker der intet.

Hvorfor er menuerne i venstre og højre side ens?
Avatar billede trekkies Juniormester
25. april 2006 - 19:57 #2
Måske vil et logo pynte på sitet.
Avatar billede hp4 Nybegynder
25. april 2006 - 20:20 #3
trekkies: min kontakt side er bare en fra min gamle design, self kommer den til at line side :D

Hvordan kunne jeg lave de 2 menuer forskellige ? kom med ide og også en karakter 1/10
Avatar billede maqhem Nybegynder
25. april 2006 - 20:21 #4
Jeg ved ikke... Det er ret kedeligt, og så er der ikke den store forandering fra dit uværende.

Og hvorfor er det lige, du spørger på eksperten? Du ændrer jo kun een farve til en anden - og det er ALT.

Men måske det er derfor du også er så gavmild med dine point haha!

Ej, sådan seriøst kan jeg bedre lide den blå og den nye bredde på sitet. Glem den røde, det har intet at sige...
Avatar billede hp4 Nybegynder
27. april 2006 - 16:41 #5
LUKKET