Avatar billede cfs6254 Nybegynder
25. april 2006 - 17:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Maksimere Internet Explorer ved nyt vindue

Jeg er ved at gå op i limningen. Min fars PC nægter at lade nye explorer vinduer starte maskimeret.

Jeg har prøvet det gængse tricks som er:

-At trække vinduet større og holde CTRL nede imens der lukkes på krydset i højre hjørne

-At højreklikke på genvejen og trykke MAKSIMERET i KØR feltet

-At holde SHIFT nede imens jeg trykker på et link og så maksimere eller trække vinduet større og  lukke det og derefter genstarte.

Altsammen uden held.

Er der ikke et eller andet i registry man kan sætte så den ALTID starter maksimeret ved links der åbner et nyt vindue?
Avatar billede jacla Nybegynder
25. april 2006 - 18:04 #1
TRÆK DET LILLE VINDUE UD TIL NORMAL STØRRELSE,

SÅ SKULLE DET GERNE  BEHOLDE STØRRELSEN ELLERS ER DER ER F11 SOM MAKSIMERE VINDUET, PÅ BEKOSTNING AF DEN ØVERSTE MENULINIE.

MVH

JAN C

tip SE EVT MAPPEINDSTILLINGER I KONTROLPANETET (UNDER FANEBLADET VIS).
Avatar billede boxer Nybegynder
25. april 2006 - 18:04 #2
Du behøver ikke at holde CTRL nede. Du skal blot sørge for at du kun har et IE vindue åbent når du gør det.
Altså træk det ud i fuld størrelse og luk ved at klikke på det røde kryds.
Avatar billede cfs6254 Nybegynder
26. april 2006 - 08:48 #3
det virkede TAK!
Avatar billede jacla Nybegynder
26. april 2006 - 17:32 #4
Det glæder mig :-))

MVH

Jan C