Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. april 2006 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

køb af (Bar)stol til at side at spille guitar på

Da en af min venner snart har fødselsdag, var jeg lidt på jagt efter en (bar)stol som han kunne sidde og spille guitar på.

Jeg er mest på jagt efter en model, som man ser en del akoustiske/unplugged guitarrister og andre musikkere bruger (helst med fodvilere eller lign) Den må gerne være ny men ingen betingelse - helst med sort lædder men andet kan måske også bruges.

Link eller navn på butik tak.
Avatar billede sur69 Nybegynder
25. april 2006 - 16:35 #1
Hos Jysk har de en stol der hedder "Cosmo" til 399,-. Den er et rigtigt godt bud. Jeg selv flere af dem, og er glad for dem. http://www.nlab.dk/jysk/dk/varekatalog_2005-06/imagepage9.htm
Avatar billede dkshero Nybegynder
25. april 2006 - 17:04 #2
Avatar billede boorhgh Nybegynder
25. april 2006 - 17:19 #3
Jeg kan klart anbefale den fra Jysk, den er billig, funktionel, plus den kan justeres i højden fra 52 til 77 cm, så den kan både fungere som alm stol og barstol.
Nicolai
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. april 2006 - 14:45 #4
Har lige hurtigt kigget på foreslagene og indtil videre er jeg mest til stolen fra jysk. Ok pris og smart stol - kunne godt finde på at køre forbi den lokal og checke
Avatar billede cyberspace Nybegynder
01. maj 2006 - 14:46 #5
surf69>> takker for hjælpen har checket stolen og det bliver den der købes
Avatar billede cyberspace Nybegynder
01. maj 2006 - 14:47 #6
ups sur69 (og ikke surf69)
Avatar billede sur69 Nybegynder
01. maj 2006 - 19:41 #7
God fornøjelse. Jeg håber din ven bliver ligeså glad for stolen, som jeg er.